کد خبر : 31211
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

تفکر بسیجی نباید اجازه موج‌سواری در جهت ایجاد آشوب و بلوا را در جامعه بدهد

تفکر بسیجی نباید اجازه موج‌سواری در جهت ایجاد آشوب و بلوا را در جامعه بدهد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه تکلیف اصلی بسیج دفاع از ساحت ولایت‌فقیه است ‌گفت:‌ تفکر بسیجی نباید به عوامل درونی و بیرونی اجازه موج‌سواری در جهت ایجاد آشوب و بلوا را در جامعه بدهد.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری ‌به مناسبت هفته بسیج در صومعه‌سرا اظهار داشت:‌ نیروهای مخلص بسیجی با پیروی از اصل ولایت‌فقیه انقلاب اسلامی را از میان آماج توطئه‌های دشمنان نظام به سلامت عبور می‌دهند.

‌مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان رمز پیروزی انقلاب اسلامی را در مقایسه با سایر انقلاب‌های ملت‌های عربی برشمرد و افزود: پیروی از ولایت‌مطلقه فقیه و پیوند ناگسستنی مردم و ولی‌فقیه موجب شد انقلاب اسلامی با گذشت 40 سال همچنان محکم و استوار باقی بماند.

تسخیری نبود رهبری مقتدر،‌ شجاع و بصیر به تمام موضوعات روز جهان را دلیل شکست انقلاب‌های عربی خواند و ‌بیان داشت: یکی از تفاوت‌های بزرگ انقلاب‌های عربی با انقلاب اسلامی پس از وجود ولایت‌فقیه عادل و شجاع وجود یک بازوی تنومند به نام تفکر بسیجی در جمهوری اسلامی است.

وی گذر از تمامی دشمنی‌ها،‌ فتنه‌های سال‌های 78و 88 و آشوب‌های بزرگ و کوچک را وجود بسیجیان دانست و تصریح کرد: فرهنگ متعالی بسیج برگرفته از مفاهیم عمیق قرآن کریم است به طوری‌که در صورت ایجاد هر فتنه‌ای در جامعه امت اسلامی را مانند یک کشتی نجات بخش حفاظتدمی‌کند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان به بیانات مقام معظم رهبری در مورد افول قدرت آمریکا و رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: اگر روزی رژیم صهیونیستی در 6 روز کشورهای عربی را در جنگی تمام عیار شکست داد امروز با افول و سستی بنیان‌های خود مواجه است.

تسخیری استعفای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پس از پیروزی‌های به دست آمده جبهه مقاومت را متذکر شد و عنوان کرد: تمام این موفقیت‌های ارزشمند و شکست هیمنه قدرت‌های بزرگ جهانی در برابر ملت‌های اسلامی از وجود نظام جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری نشأت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه بسیجی باید همیشه حضوری فعال و گسترده در عرصه‌های حساس جامعه داشته باشد افزود: حفظ روحیه معنویت،‌ بصیرت افزایی در جامعه اسلامی،‌ اتصال همیشگی با ائمه معصومین(‌ع) و مرزبانی از اعتقادات از ویژگی‌های بارز بسیجی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان جنگ روانی دشمن علیه نظام و پبامدهای مخرب آن را متذکر شد و عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری بیشترین علت ایجاد مشکلات معیشتی مردم نه به علت تحریم‌های آمریکا بلکه به علت جنگ روانی دشمن در شبکه‌های مجازی است.

تسخیری فعالیت دشمن در مسیر تفرقه افکنی و سپس عملیات جنگ اقتصادی را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: هیچ کسی منکر وجود مشکلات و چالش‌های اقتصادی در کشور نیست اما تفکر بسیجی نباید به عوامل درونی و بیرونی اجازه موج‌سواری در جهت ایجاد آشوب و بلوا را در جامعه بدهد.

وی نابودی نظام جمهوری اسلامی را مهم‌ترین هدف نظام سلطه و در رأس آن آمریکایی‌ها دانست و عنوان کرد: بسیجیان مانند تمام سال‌های گذشته از بدو پیروزی انقلاب تاکنون باید با حفظ بصیرت و هوشیاری خود در کنار تبعیت از ولایت‌فقیه در برابر این دشمنی‌ها و توطئه افکنی‌ها ایستادگی کنند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار