کد خبر : 19801
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396- 28: 10

تفکر شهدا تفکری ضد لیبرال و چپاولگری است

تفکر شهدا تفکری ضد لیبرال و چپاولگری است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت، گفت: باور داشتن به تفکر شهدا به‌معنای مقابله با تفکر لیبرال و چپاولگری است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین رهبری در مراسم وداع شهید منصور میرحسینی در بقعه امامزاده ابراهیم (ع) لاکان اظهار داشت: امشب شهید میرحسینی میزبان تمام مردمی است که با دل در این مراسم شرکت کرده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به گمنامی ۳۰ ساله‌ شهید میرحسینی عنوان داشت: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی، این شهدا بودند که توانستند تئوری انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را تثبیت کنند.

وی با اشاره به سهم‌خواهی برخی افراد پس از پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با کمک جوانان و مردم انقلابی آن دوران توانستند در مقابل افرادی که به‌دنبال انحراف باورهای اصیل انقلاب بودند بایستند.

رهبری با اشاره به تاثیر مثبت خون شهدا در روند پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز بعد از ۳۷ سال مردم و مسئولان نبودند که انقلاب را حفظ کردند بلکه پایداری انقلاب توسط شهدا صورت پذیرفته است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به تاثیر حضور پیکر شهدا در میان آحاد مردم اظهار داشت: امروز جریان تفکری شهدا و باور به آنان نشانه تقابل با تفکر لیبرال، چپاول‌گری و ضد ولایت فقیه بودن است.

رهبری با تاکید بر اینکه انحراف از مسیر شهدا به‌معنای به انحراف کشیدن جامعه است خاطرنشان کرد: عزت انقلاب و مردم در احترام به خانواده شهدا و پایبندی به آرمان‌های امام راحل است./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار