کد خبر : 32718
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397- 43: 19

تفکر لیبرالی نمی تواند شهید پرورش دهد

تفکر لیبرالی نمی تواند شهید پرورش دهد

حجت الاسلام ایزدپناه با بیان اینکه تفکر لیبرالی هیچ وقت نمی تواند شهید پرورش دهد، گفت: : مسیری که شهدا انتخاب کرده اند مسیر خداست و پیام شهدا باقی ماندن بر اعتقادشان است.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام «علی ایزدپناه» در مراسم سالگرد طلبه شهید حبیب الله رضایی و شهدای عملیات کربلای ۵ در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان رودسر با اشاره به جایگاه والای شهيدان، گفت: شهیدان دست بافته حضرت حق و تجلی صفات جمالی و جلالی خدا هستند.

 

استاد حوزه و دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه آنهایی که حیله بازی می‌کنند عطری از شهادت به مشام شان نمی‌رسد، افزود: تا زندگی شهدایی نداشته باشیم، نمی‌توانیم از شهدا بگوییم.

 

وی با اشاره به تفکر انقلابی شهدا، افزود: تفکر لیبرالی هیچ وقت نمی‌تواند شهید پرورش دهد.

 

حجت الاسلام ایزدپناه با اشاره به آیات و روایات پیام شهدا را در پنج عنوان بیان کرد و گفت: اولین پیام شهدا تقواست و ما امروز در جامعه به آن نیاز داریم.

 

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: دومین پیام شهدا بصیرت است و از خصوصیات شهدا آن است که جریان‌ها و جبهه بندی‌ها را خوب می‌شناسند و این امر در وصیتنامه آنها کاملاً آشکار است.

 

وی شهدا را مصداق کامل آیه «أشداء علی الکفّار و رحمآء بینهم» دانست و خاطرنشان کرد: اگر مسئولان جمهوری اسلامی اشرافی زندگی کنند مصداق طاغوتند.

 

حجت الاسلام ایزدپناه پیام دیگر شهدا را اتصال به ذات خداوند عنوان و اظهار کرد: مسیری که شهدا انتخاب کرده اند مسیر خداست و پیام شهدا باقی ماندن بر اعتقادشان است اگر ملت ایران به نص صریح قرآن بر اعتقاداتش پافشاری کند به سرمنزل مقصود خواهد رسید.

 

این استاد حوزه و دانشگاه در پایان تاکید کرد: شهدا تمام وجود خود را دادند ولی از عقیده خود که همانا اسلام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بود، دست برنداشتند.

 

 

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار