کد خبر : 21262
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 دی 1396- 14: 19

تقدیر عضو مجلس خبرگان رهبری از دستگاه قضایی گیلان در پی برخورد با مدیران فاسد/ استاندار در عزل و نصب‌ها دقت بیشتری کند

تقدیر عضو مجلس خبرگان رهبری از دستگاه قضایی گیلان در پی برخورد با مدیران فاسد/ استاندار در عزل و نصب‌ها دقت بیشتری کند

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از مسئولین و مبارزین با مفاسد اقتصادی حمایت قاطع می کنیم چون این مسائل در راستای برپایی حکم اسلام و در راستای منویات مقام معظم رهبری است.

آیت الله احمد پروایی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان در پاسخ به سوالی مبنی بر علل و چرایی بازداشتهای برخی مدیران ارشد استان گیلان طی ماه های گذشته اظهار کرد: متاسفانه اخبار این چنینی که گاهی اوقات از گوشه و کنار این استان ولایتمدار به گوش می رسد، مایه ناراحتی مردم و همه دلسوزان نظام و انقلاب می گردد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فسادهای اداری و اقتصادی برخی مدیران، خاطرنشان کرد: این بحث یکی از اموری است که بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث می شود مردم و جوانان نسبت به انقلاب و اسلام دلسرد شوند.

وی با تاکید بر اینکه منشاء این نوع مفاسد به محبت و عشق به دنیا بر میگردد، ابراز نمود: عده ای دوست دارند به هر نحوی که شده در این دنیا زندگی کنند؛ حتی اگر که بیت المال را تاراج و از طریق حرام امورات خود را بگذرانند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: یکی دیگر از ریشه های این انحصار طلبی که عده ای دوست دارند به مطامع دنیوی برسند، غافل شدن از یاد خدا، مرگ، معاد و قیامت است.

آیت الله پروایی ادامه داد: البته ممکن است عده ای برای مقابله و انتقام جویی از این انقلابی که با خون شهدای زیادی همراه بوده، دست به چنین مفاسدی بزنند. این افراد برای انتقام گیری، شاید همانند منافقین دست به ترور شخصیتهای بزرگ انقلابی نزنند اما با عملکردشان در ادارات، سازمانها و نهادها باعث تضعیف پایه های انقلاب می شوند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برخی به دنبال این هستند که مردم را از نظام و انقلاب دلسرد کنند، گفت: مردم انتظار دارند با دست درازی به بیت المال و تاراج منابع طبیعی توسط مسئولین برخوردی جدی شود.

آیت الله پروایی با بیان اینکه اولا جا دارد تقدیر و تشکری داشته باشیم از دادستان محترم و مجموعه دستگاه قضایی استان که مجدانه در مسیر برخورد با مدیران فاسد هستند، اذعان نمود: ثانیا علاوه بر اعلام حمایت، هرکاری هم از دستمان ما به عنوان یک طلبه خدمتگزار بر می آید انجام خواهیم داد. از مسئولین و مبارزین با مفاسد اقتصادی حمایت قاطع می کنیم چون این مسائل در راستای برپایی حکم اسلام و در راستای منویات مقام معظم رهبری است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ثالثا به این عزیزان عرض می کنیم که از هیچ ملامت، سرزنش، فشار و جوسازی سیاسی هراسی به دل راه ندهند. در این مسیر افرادی سعی دارند شما را دلسرد کنند.

وی با اشاره به اینکه از قوه قضائیه دفاع می کنیم و انتظار برخورد انقلابی با مفسدان داریم، بیان نمود: البته در کنار قوه قضائیه از استاندار محترم گیلان و مدیران ارشد نیز انتظاراتی داریم. استاندار گیلان که تازه به این استان تشریف آوردند ممکن است آنچنان که باید و شاید، شناخت کافی نسبت به مدیران نداشته باشند و باید بررسی های لازم را نسبت به امور انجام دهند.

آیت الله پروایی با تاکید بر اینکه استاندار گیلان باید عزل و نصب ها دقت بیشتری کند و معیارهای دینی و انقلابی را در نظر بگیرد، تصریح کرد: آنانی که در شهرستانها و بخش ها مایه ننگ انقلاب و دولت هستند نباید مسئولیت بگیرند که با عملکردشان باعث دلسرد شدن مردم گردند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پایان ابراز نمود: ان شاالله ریشه فساد در کشور و مخصوصا استان ما برداشته شود و شاهد خشنودی قلب خانواده های معظم شهدا و همه مردم دلسوز باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار