کد خبر : 30243
تاریخ انتشار : جمعه 4 آبان 1397- 19: 20

تقدیر نماینده ولی فقیه درگیلان از دستگاه قضایی به دلیل برخورد با مفسدین اقتصادی/ فعالیت دستگاه‌های گیلان تحت نظارت جدی ماست

تقدیر نماینده ولی فقیه درگیلان از دستگاه قضایی به دلیل برخورد با مفسدین اقتصادی/ فعالیت دستگاه‌های گیلان تحت نظارت جدی ماست

نماینده ولی فقیه در گیلان اربعین حسینی(ع) را نمایش قدرت اسلام عنوان کرد و گفت: اربعین حسینی(ع) نماد حذف تفکر ایران هراسی، اسلام هراسی و شیعه هراسی است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا زمینه‌ساز تمام سعادت‌هاست، انسان با تقوا گناه نمی‌کند و از خدا می‌ترسد، انسان با تقوا مورد اعتماد خدا و پیامبر(ص) است.
وی در ادامه به مخالفت امام(ره) علیه قانون ننگین کاپیتولاسیون در چهارم آبان‌ماه سال ۱۳۴۳ اشاره کرد و افزود: امام(ره) در آن روز به فکر عزت ملت ایران بود و فریاد برآورد تا این قرارداد ننگین استعماری پذیرفته نشود.
امام جمعه رشت با اشاره به تصرف خرمشهر توسط رژیم بعثی عراق در چهارم آبان سال ۵۹، بیان کرد: نیروهای رژیم بعثی با خشونت وارد خرمشهر شدند اما با ذلت از آن بیرون رفتند.
آیت‌الله فلاحتی تصریح کرد: آزادی خرمشهر برگ زرینی از تاریخ ملت ایران است که توسط رزمندگان اسلام رقم زده شد.
وی با بیان اینکه حسین فهمیده در دوران دفاع مقدس به شهادت رسید، خاطرنشان کرد: ملت ایران نوجوانان فداکاری مانند شهید حسین فهمیده دارد و امام(ره) از او به عنوان افتخار یاد کردند.
نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین با تأکید براینکه بر تمام نهادها و سازمان‌های استان نظارت جدی داریم، متذکر شد: همه بدانند اگر افرادی بخواهند کاری خلاف مسیر انقلاب، ارزش‌ها، مقام معظم رهبری و مردم انجام دهند، پس از آن نباید گلایه داشته باشند.
آیت‌الله فلاحتی بر توجه مسؤولان به وضعیت مردم دردمند تأکید کرد و یادآور شد: در تمام نهادهای گیلان فعالیت‌ها تحت نظارت است و برخی از افراد فکر نکنند می‌توانند هر جرم و خیانتی را انجام دهند زیرا ذره‌ای خیانت نسبت به مال، جان و نوامیس مردم قابل قبول نیست.
وی با قدردانی از محاکمه مفسدان اقتصادی توسط دستگاه قضا، اظهار کرد: قوه قضائیه با محاکمه اخلالگران اقتصادی در دل مردم دردمند امید ایجاد کرده و امیدواریم با تداوم این روند امید در جامعه بیشتر شود.
امام جمعه رشت با بیان اینکه می‌دانیم عده‌ای در سایه حرکت می‌کنند، تصریح کرد: از دستگاه قضا با توجه به استقلالی که در این قوه وجود دارد، می‌خواهیم با اخلالگران اقتصادی برخورد کند.
آیت‌الله فلاحتی به معرفی وزرای پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم از وجود گرانی کالا به‌ویژه ارزاق خوراکی رنج می‌برند و امیدواریم وزرای صنعت، معدن و تجارت و همچنین تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این امر توجه داشته باشند.
وی ادامه داد: تمام اقشار مردم از حقوق ماهانه ۷ یا ۸ میلیون تومانی برخوردار نیستند و افرادی ماهانه ۸۰۰ هزار تومان و بعضی دیگر ۳۰۰ هزار تومان درآمد دارند و دولتمردان و مسؤولان اقتصادی کشور باید برای‌ قشر کم درآمد چاره‌اندیشی کنند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر اینکه افزایش نرخ کالا شرعا جایز نیست، متذکر شد: از وزرای پیشنهادی دولت پس از رأی اعتماد مجلس انتظار داریم فکری برای درد مردم کنند و تلاش مضاعف داشته باشند.
آیت‌الله فلاحتی به اربعین حسینی(ع) اشاره کرد و گفت: اربعین حسینی(ع) نماد بسیاری از نورانیت‌ها و ظرفیت‌ها در جامعه است.
وی، اربعین حسینی(ع) را نماد جاودانگی قیام امام حسین(ع) توصیف کرد و یادآور شد: اربعین حسینی(ع) نماد عزت امت اسلامی است و مسؤولان باید از این ظرفیت بزرگ استفاده کنند.
امام جمعه رشت با اشاره به اینکه اربعین حسینی(ع) نماد حذف تفکر ایران هراسی، اسلام هراسی و شیعه هراسی است، تصریح کرد: اربعین حسینی(ع) نمایش قدرت اسلام و ایران است.
آیت‌الله فلاحتی به اتمام دوره تسلط آمریکا در جهان طبق گفته بسیاری از مسؤولان این کشور اشاره کرد و متذکر شد: ذلت آمریکا در سایه خون شهدا، انقلاب اسلامی، مقاومت ملت ایران و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری تحقق پیدا کرده و امروز قدرت‌های بزرگ سلطه‌گر در مقابل مردم ما زانو زدند.
وی، پیرامون نظام خانواده در اسلام بیان کرد: عفو و گذشت باید سرلوحه برنامه های زن و شوهر در تمام مراحل زندگی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار