کد خبر : 46038
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 دی 1398- 44: 17

استاندار گیلان:

تقویت تجهیزات اورژانس به افزایش کیفیت خدمات دهی کمک می کند

تقویت تجهیزات اورژانس به افزایش کیفیت خدمات دهی کمک می کند

استاندار گیلان با اشاره به اینکه تقویت تجهیزات اورژانس به افزایش کیفیت خدمات دهی کمک می کند، گفت: گیلان با توجه به گردشگر پذیر بودن نیازمند تقویت این شاخص ها دارد.

به گزارش گیلانستان ارسلان زارع پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه الحاق ۱۱ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس گیلان با اشاره به گردشگر پذیر بودن این استان، اظهار کرد: ایجاد زیرساخت‌های مناسب و همچنین تجهیزات و امکانات برای خدمات رسانی به شهروندان و مسافران در این استان لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه الحاق این تعداد آمبولانس برای تقویت خدمات رسانی در مناطق صعب العبور ضرورت داشت، افزود: باید برای تقویت شاخص‌ها و همچنین ارائه خدمات مناسب از آمبولانس‌های دارای استانداردهای جهانی استفاده کنیم.

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه با توجه به شرایط اقلیمی این استان باید تجهیزات و امکانات همه محورهای مواصلاتی تجهیز شود، گفت: خدمات رسانی از طرف وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس به همه مردم ضروری است.

وی با بیان اینکه در گذشته ۴۸ دستگاه آمبولانس در اورژانس گیلان فعال بودند، ادامه داد: الحاق ۱۱ آمبولانس با استانداردهای جهانی با اعتبار بیش از ۱۷ میلیارد تومان به مجموعه ناوگان اورژانس استان گیلان حرکتی ارزشمند و قابل تقدیر است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار