کد خبر : 6390
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1395- 10: 10

تلاش بیهوده عده ای برای فراموشی فتنه/ چرا آقایان نمی خواهند بفهمند رهبری فصل الخطاب است

تلاش بیهوده عده ای برای فراموشی فتنه/ چرا آقایان نمی خواهند بفهمند رهبری فصل الخطاب است

عوامل جریان دوم خرداد در سال‌های حاکمیت خود بر قوه مجریه، بارها به‌ صورت علنی، ارزش‌ها و مبانی دینی مانند حرکت امام حسین (ع) را مورد خدشه قرار می‌دادند و به آن توهین می‌کردند.

حسین رضاپور در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با اشاره به فتنه ۸۸ و لزوم عدم فراموشی آن در جامعه اظهار کرد: در طول تاریخ نه تنها اشخاص بلکه ملت ها با فتنه ها، آشوبگری ها و تلاطم های متفاوتی رو به رو بوده اند که در صورت مواجهه ی مناسب؛ موجب انسجام و استحکام آنها شده و در غیر این صورت باعث تزلزل هر چه بیشتر آن ملت ها  می شود. ورق های تاریخ معمولا تکرار می شوند و اگر حافظه ی تاریخی ملتی رو به فراموشی بگراید، همان فتنه ها دوباره جولانگاهی برای سوء استفاده کنندگان می شود تا غبار فتنه فضای فکری خواص و عوام را پوشانده و قربانیان خود را به صف ببندد.

کاندیدای دوره دهم انتخابات مجلس از رشت با بیان اینکه دشمن بعد از اتمام جنگ، دست از سر ما برنداشت و به‌ یقین در آینده نیز همین‌طور است، خاطرنشان کرد: در دو صورت دشمنی ما با آمریکا و مستکبران به پایان خواهد رسید؛ یکی اینکه سران آمریکا و اروپا و مستکبران دنیا مسلمان شوند و دیگر اینکه ما از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب دست‌برداریم که به‌ هیچ‌ وجه این کار را نخواهیم کرد.  دشمنی ما با استکبار جهانی به رهبری آمریکا، ادامه دارد و خواهد داشت، چرا عده‌ای در داخل کشور که الفبای سیاست را نمی‌دانند به فکر رابطه با آمریکا هستند. چرا عده ای رفع مشکلات کشور را در گرو رابطه با آمریکا میدانند؟ وقتی رهبری در همین سخنان اخیر قاطعانه فرمودند آمریکا و رابطه با آمریکا نه تنها مشکلات ملت ایران را رفع نخواهد کرد بلکه بر شدت مشکلات ملت می افزاید. چه زمانی آقایان بنا دارند بفهمند ولایت و رهبری فصل الخطاب است و همه بایستی همگام با رهبر و ولی حرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه تا چه زمانی میخواهند جمل ها را تکرار کنند و پیشرفت را از جامعه به عقب برانند، گفت: آنها بدانند ملت بیدار است و در زمان مناسب مشت خود را بر دهان آنهایی که قصد برهم زدن آرامش کشور را دارند خواهد کوبید. در صدر اسلام هم نیروهایی بودند که در رکاب پیامبر(ص) و امام علی (ع) جنگیدند ولی بعدها به خاطر دنیا طلبی دچار انحراف شدند و رو در روی اهل بیت(ع) ایستادند.

این فعال سیاسی فرهنگی با اشاره به اینکه نهم دی‌ماه تبلور و تجلی اراده ملّت ایران است، گفت: در نهم دی‌ماه ۸۸، بغض در گلو مانده ملّت ایران که به دنبال فتنه ۸۸ ایجاد شده بود، شکست. فتنه ۸۸ دارای ریشه‌های مختلفی است، یکی از ریشه‌های به وجود آمدن فتنه ۸۸ را باید در ۱۰ سال پیش از آن یعنی در فتنه ۷۸ جستجو کرد.

رضاپور با بیان اینکه عوامل جریان دوم خرداد در سال‌های حاکمیت خود بر قوه مجریه، بارها به‌ صورت علنی، ارزش‌ها و مبانی دینی مانند حرکت امام حسین (ع) را مورد خدشه قرار می‌دادند و به آن توهین می‌کردند، ابراز نمود: جریان دوم خرداد، شهید شدن امام حسین (ع) را معلول کشته شدن پدران یزید در جنگ‌های صدر اسلام توسط پیامبر (ص) و امام علی (ع) دانسته و در کمال وقاحت و بی‌شرمی، شهادت امام حسین (ع) را موضوعی طبیعی جلوه می‌دادند و در روزنامه‌هایشان عنوان «خون در برابر خون» را تیتر می‌زدند. بخش قابل‌توجهی از جریان دوم خرداد نمی‌دانند که سران و رهبران این جریان، چه بر سر این مملکت آورده‌اند، توصیه من به جریان دوم خرداد این است که بروند و ببینند که سران جریان مطبوعشان چگونه می‌خواستند انقلاب را استحاله کنند و بعد خود را قاضی قرار دهند.

وی افزود: در سال ۷۸ همین عناصر دوم خردادی در حالی‌ که در توهم به سر می‌بردند و فکر می‌کردند که نظام ضعیف شده است، به‌ صراحت از نظام بدون ولی‌فقیه یا نظام با ولی‌فقیه ضعیف شده که در آن رهبری مانند ملکه انگلیس یا پاپ، اختیاری در اداره حکومت نداشته باشد، سخن راندند و مطلب‌ها نوشتند. این جریان که در فتنه سال ۷۸ نتوانست به هدف خود برسد، مدام در تلاش بود تا انقلاب را استحاله کند و انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ که با مشارکت ۴۰ میلیونی واجدان رأی که رکورد مردم‌سالاری را شکست؛ را بهترین بستر و بهانه برای رسیدن به هدف شوم خود دانستند و با القای تقلب و زیر سؤال بردن این انتخابات، ظلم بزرگی به انقلاب و نظام روا داشتند.

وی با اشاره به اینکه طبق اسناد موجود و اعتراف متهمان فتنه، «تقلب» رمز فتنه بوده است، گفت: فتنه‌گران اطلاعات طبقه‌بندی شده کشور را به دشمن دادند و خواستار بیشتر شدن تحریم‌های ایران از سوی آمریکا و اروپا شدند، با تغییر یک دولت نمی‌شود فتنه‌گران را تطهیر کرد و این‌گونه وانمود کنند که در سال ۸۸ آب از آب تکان نخورده است. تلاش عده‌ای برای تطهیر فتنه‌گران و فراموشی فتنه کار عبسی است؛ اگر کسی بخواهد فتنه را تطهیر کند از خطّ قرمز نظام عبور کرده است. سران فتنه به یک شرط تطهیر و پاک خواهند شد و آن در صورتی است که بیایند و در محضر رهبری و مردم توبه کنند.

این کاندیدای انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم که صاحبان اصلی کشور هستند نخواهند گذاشت فتنه ۸۸ در اذهان به فراموشی سپرده شود، اذعان داشت: تاریخ باید برای همگان درس‌آموز و راهگشا باشد و از آن ‌روست که فتنه ۸۸ نباید فراموش شود. برنامه ریزی دشمن در بستر انتخابات سال ۸۸ به نوعی داشت به نتیجه می رسید آنها  مشکلات و هزینه های زیادی را به نظام و مردم تحمیل کردند؛ توطئه آنان که ۸ ماه به طول انجامید، با بصیرت و حضور انقلابی مردم خاموش گردید.

رضاپور در ادامه اظهار داشت: در ۸ دی مردم انقلابی و با بصیرت برخی از استان ها و شهرها از جمله مردم ولایت مدار گیلان سرافراز و انقلابی حماسه ساز شدند و پیشگام مبارزه با عوامل نفوذی فتنه گردیدند که درنهایت مردم ایران عزیز با خلق حماسه ۹ دی که همان حضور حماسی و خودجوش مردم بود موجب شد نقشه های دشمن نقش بر آب شود. در ۹ دی مردم بی هیچ فراخوانی و به صورت خودجوش به صحنه آمدند و بساط فتنه را جمع کردند و فتنه گران را به حاشیه راندند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب دشمن با انواع شیوه ها و توطئه ها به دنبال شکست انقلاب اسلامی بود و تمام تلاش خود را کرد اما همیشه این مردم بودند که با اقتدار جلوی دشمن ایستادند و پوزه اش را به خاک مالیدند؛ دشمن همیشه دنبال ضربه زدن است یادمان نرود فراموشی فتنه ۷۸ خود یکی از عوامل بسیار مهم در بروز فتنه سال ۸۸ بود اگر عاملین هر دو فتنه را کنار هم بگذاریم می بینیم هر دو از یک خط فکری نشات گرفته اند. عده ای دنبال این هستند تا با فراموش کردن فتنه ۸۸ زمینه برای ضربه زدن عوامل فتنه ۸۸ در یک زمان دیگر را فراهم کنند ولی باید بدانند راه غلطی را در پیش گرفته اند و باید از آن برگردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سید شنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

قابله هاش رو بالاخره تونست بفروشه رضاپور؟

ازش نپرسیدید؟

حسن شنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴

از اونجایی که من اطلاع دارم اونها رو برای حمایت از یک تولیدکننده خریداری کردند و همه رو هم هدیه دادند
مرگ بر فتنه گرانی که فتنه گرانه حرف میزننر

موسی شنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲

سلام و خدا قوت به همه.
من کارگر همون کارخونه تفلون سازی (به قول شما قابلمه سازی ) هستم که توسط مرحوم مرادی راه اندازی شده بود که بعد از فوت ایشون دچار ورشکستگی شد که خدا رو شکر با مدیریت همسر اون مرحوم و بقیه کارگرها هنوز سرپا هستش .زمانب که حاج آقای رضاپور از کارخونه بازدید کردند و وضع ما رو در حالت خراب و بدبختی دیدند ؛ قشنگ یادمه که اول کلی روحیه و خدا قوت گفتن به ما از اینکه داریم تولید می کنیم . داریم چراغ چند تا خونه رو روشن نگه می داریم.
گفت من مدیرکل بازرگانی و صنعت نیستم .
من مدیر عامل بانک نیستم .
اما دوستان خوبی در رسانه دارم .
ماه های آینده همایشی هست که همه این عزیزان هستند.
ما به رسم ادب از اونها تقدیر می کنیم .
امسال اما روش دیگه ای رو انتخاب می کنیم .
حمایت از تولید داخلی به فرمایش رهبری .
با هدیه کردن تولیدات شما به خبرنگارها ،هم فرمایش رهبر اجرایی شده و هم ی تبلیغ هست برای شما به خاطر کیفیت تولیدتون .
بعد از انجام این کار و خوشحالی ما ، سفارشات جدیدی گرفتیم .
با ما مصاحبه شد و مشکلاتمان گفته شد .
اما از اون روز به بعد به جای تشکر از این اقدام ارزشمند که باید الگوی بقیه مدیرا و افراد باشه. ایشون رو فقط تمسخر و آزار دادند .
ان شاءالله جد شما که خودتون رو سید معرفی کردید ،شما رو هم هدایت کنه .
خدا رو شکر می کنم که چراغ خونه من با کمک امثال رضاپور خاموش نشده و سرنوشتم مثل کارگر بقیه کارخونه های گیلان نشده .

حسن شنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

سلام
بسیار پرمحتوا و خوب بود
آسیب شناسی و تاریخچه مطرح شده ذهن صاحبان خرد را به سمت تفکر رهنمون میکند تا اطرافیان را بهتر بشناسیم

موسی شنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶

زیاد حوصله سیاست و ادم های کثیفش رو ندارم ولی ملت اونهایی رو که فریب خوردند کاملا میشناسن .
این آقا که نون ویلچرش رو میخوره الان داره نون به نرخ روز می خوره .
الان معلوم شد که شورای نگهبان و جنتی چقدر حضورش لازمه و نظرش راجع به این آدم درست بوده .
این آقا به جای این مزخرفات چراغ دو تا کارخونه رو روشن کنه .
بدبختند مردم.
خدااااااااااا خودت حق ما رو بگیر .
این آقا شده جاده صاف کن فتنه سال های بعد .

رفتن به نوار ابزار