کد خبر : 67026
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 خرداد 1400- 02: 10

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت:

تلاش دشمن برای عدم مشارکت عمومی در انتخابات ۱۴۰۰

تلاش دشمن برای عدم مشارکت عمومی در انتخابات ۱۴۰۰

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به تلاش دشمن برای عدم مشارکت عمومی در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: شاخص های انتخاب اصلح مشخص شده است.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ سید اکبر قاسمی با بیان اینکه آرایش جنگی دشمنان برای کاهش مشارکت در انتخابات کلید خورده است، گفت: از کاخ سفید تا جبهه عربی و عبری و گروه‌های اپوزیسیونی و جریان فتنه و انحراف بر سر عدم مشارکت به اشتراک نظر رسیده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه آرایش سیاسی در انتخابات ۱۴۰۰ با سال‌های گذشته کاملاً متفاوت است، افزود: دشمنان برای مقابله با شکل گیری مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش می‌کنند اما موفق نمی‌شوند چرا که مردم در این ۴۲ سال ثابت کردند پای ارزش‌ها ایستاده‌اند.

وی با اشاره به اینکه فرمایشات رهبری به عنوان نقشه راه شاخص‌های انتخاباتی را تعیین کرده است، تصریح کرد: مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح بر اساس شاخص‌های رهبری باید مورد توجه باشد.

قاسمی اضافه کرد: پس از انتخابات، در یک بازه زمانی چهار ساله، کیفیت اداره کشور در دست کسانی قرار می‌گیرد که برآمده از رأی مردم هستند لذا انتخاب شخص اصلح از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: رزمایش روشنگری و بصیرت افزایی با هدف جلب مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب شخص اصلح از تاریخ ۱۹ خرداد در ۱۰۰ نقطه شهر رشت اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار