کد خبر : 13541
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1396- 30: 9

تلاش شدید اصلاح طلبان برای استعفاء پاکبان رشتی از عضویت در شورای پنجم!!

تلاش شدید اصلاح طلبان برای استعفاء پاکبان رشتی از عضویت در شورای پنجم!!

علیپور باید بماند و صدای اقشار ضعیف شهر در شورا باشد و مقتدرانه کار کند تا کورسوی امید در دل زحمت‌کشان شهر رشت زنده بماند.

به گزارش گیلانستان به نقل از شمال ما، امیر رمضانی کینچاه نوشت: خبرهایی از برخی محافل شنیده می‌شود که در شان شهر رشت و شورای اسلامی هیچ شهری نیست و موجب ایجاد نگرانی در بین برخی شهروندان رشتی شده است. زمزمه‌هایی شنیده می‌شود که برخی چهره‌های اصلاح‌طلب برای آنکه شکست خود را در بدست آوردن اکثریت کرسی‌های شورای شهر رشت کم‌رنگ کنند قصد دارند با تطمیع و پیشنهاد شغل ثابت و یا پول نقد به «محمدحسن علیپور» پاکبان پیروز پنجمین دورۀ انتخابات شورای شهر رشت، وی را تشویق به استعفاء کنند تا از این طریق بتوانند یکی از اعضای اصلاح‌طلب و علی‌البدل شورای پنجم را به جمع شورانشینان اضافه کنند و بر قدرت تصمیم‌گیری اصلاح‌طلبان در شورای شهر رشت بیافزایند.

این زمزمه‌ها از سوی رسانه‌ها جدی گرفته نمی‌شد اما انتشار یادداشتی در پایگاه خبری «گیل خبر» با عنوان «آیا یک پاکبان می‌تواند عضو موثری در شورای شهر باشد؟» با قصد تخریب منتخب پنجم مردم شهر رشت به صحت این شنیده‌ها قوت بخشید. در این یادداشت به بررسی انتخاب یک پاکبان با نگاه متخصصین کیفی‌گرا! پرداخته شده و ناجوانمردانه علیپور به ناآگاهی، ناکارایی، نادانی، بی‌برنامگی و همچنین شخصی که با پروپاگاندا، مظلوم‌نمایی و تحریک عواطف انسانی وارد شورا شده، متهم شده است! و نگارنده توضیحی نداده که ۱۰ منتخب دیگر و حتی آنان که پشت در شورا مانده‌اند با کدام آگاهی، برنامه و با صرف چقدر هزینه و انجام چه تخلف‌های ریز و درشتی مثل خرید رای و… در انتخابات شرکت کرده‌اند.

اما «علیپور»؛ وی باید بداند که اگر با شعار «با مردم و برای مردم» پا به صحنۀ انتخابات شورای شهر رشت گذاشته است و موفق شده اعتماد شهروندان رشتی را به خود جلب کند و در حضور بزرگان، پیروز انتخابات شود و به شورای پنجم راه یابد، نباید جواب این اعتماد را با استعفاء در برابر تامین منافع شخصی خود بدهد. علیپور که همواره در مصاحبه‌ با رسانه‌ها خود را نماینده و مدافع اقشار آسیب‌پذیر جامعه معرفی کرده است نباید با پیشنهاد مالی اصلاح‌طلبان و یا هر گروه و شخصی تنها به منافع خود اندیشیده و بار امانت ۱۸ هزار رای و عهدی که با مردم بسته است را به فراموشی بسپارد. وی باید بماند و صدای اقشار ضعیف شهر در شورا باشد و مقتدرانه کار کند تا کورسوی امید در دل زحمت‌کشان شهر رشت زنده بماند.

اگر این شنیده‌ها و مطرح شدن تطمیع و تشویق علیپور به استعفاء در ازای شغل ثابت یا پول نقد صحت داشته باشد باید فاتحۀ انسانیت، مردانگی، توسعه و داعیه‌داران توسعه و اصلاحات را در شهر رشت خواند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد سه شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

آقای نویسنده متن از تخلف ده تا کاندیدای دیگه نگو
داریم عزیزانی که تخلف نکردند و رای آوردند
امثال حجت جذب که حتی خود کاندیداها همشون از پاکیش میگن
همه رو به یه چشم نبین
علیپور هم با هر ترفندی بود مردم بهش رای دادن
علیپور نباید جا بزنه
باید اطمینان مردم رو جوابگو باشه

عیسی مرادبخش جانباز۵۵% سه شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸

عجب ادعایی دارندبعضی ها دراین مملکت یعنی چه چرانبایدیک پاکبان شهرعضو شوراباشندمامردم بهش رای دایدیم مگه شورابودن درمهریه مادری یک عده است مبخواهنداعتمادملت راباپول خریداری کننداگرآقای علیپوراین عمل راانجام دهند به ولای علی بنده باشش نفرعایله بااین وضعیت جسمی رفتم سرصندوق تااسم اورا دیدم اولین نفردرشورااسم ایشان رانوشتیم چون نان دست رنج خودش رامیخورد باافتخاربهش رای دادیم به خیلی هاهم گفتم حرفم راقبول کردندحالاعده ای می خواهندرای ملت راازش خریداری کنندمتمعننآبنده بعنوان بک جانبازجنگ تحمیلی از ایشان به دادگاه شکایت خواهم کردتابگویندچه کسی این پیشنهادرابه ایشان دادند

محمد جمعه , ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

گیلانستانه دیگه.دلش ازجای دیگه پره

رفتن به نوار ابزار