کد خبر : 26633
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 تیر 1397- 51: 19

تلاش عضو شورای شهر رشت برای مدیر عاملی فردی معلوم الحال در یکی از مهم ترین سازمان های شهرداری رشت!

تلاش عضو شورای شهر رشت برای مدیر عاملی فردی معلوم الحال در یکی از مهم ترین سازمان های شهرداری رشت!

شنیده ها حکایت از آن دارد یکی از اعضای شورای شهر رشت در تلاش است فردی با نام (م.ح ) با مدرک غیر مرتبط (دیپلم کامپیوتر) را به عنوان مدیر عامل سازمان عمران شهرداری رشت تعرفه نماید!

به گزارش گیلانستان به نقل از رویدادگیلان، شنیده ها حکایت از آن دارد یکی از اعضای شورای شهر رشت در تلاش است فردی با نام (م.ح ) با مدرک غیر مرتبط (دیپلم کامپیوتر) که از حواشی های خاصی برخوردار است را به عنوان مدیر عامل سازمان عمران شهرداری رشت تعرفه نماید!

نکته جالب ماجرا این است فرد مورد نظر، سفرهای مکرر غیر رسمی با پیمانکاران شهرداری به اقصی نقاط دنیا داشت که در سفر به کشور مالزی بدلیل مشکلات اخلاقی حواشی هایی را به وجود آورد که موجب برکناری وی از سمتی در سازمان عمران شد .حال باز فیلش یاد هندوستان کرده و در تلاش هست بتواند مدیریت سازمان عمران شهرداری را تصاحب نماید.

گفتنی است پدر فرد مورد نظر با تلاش همین عضو شورا چند ماه پیش یکی از پست های مدیریتی در شهرداری را اشغال کرده اما بدلیل استعلام منفی ،همچنان بعنوان سرپرست میباشد و همچنین برادر وی نیز با نفوذ پدر ابتدا در قالب نیروی حجمی وارد شهرداری شده و در نهایت توانست با شکایت از شهرداری تبدیل وضعیت شود.

از آنجا که این روزها انتقادات زیادی از سوی برخی از اعضای شورا نسبت به تحمیل برخی مشاوران و انتصابات خاص در شهرداری مطرح میشود جا دارد شهردار فهیم و با تجربه رشت تسلیم درخواست های غیر معقول این عضو شورا برای انتصاب فرد مورد نظر در سازمان عمران نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار