کد خبر : 18008
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

تلاش های صورت گرفته در حوزه مدیریت شهری کافی نیست/ حق شهروندان رشتی بیشتر از این اقدامات است

تلاش های صورت گرفته در حوزه مدیریت شهری کافی نیست/ حق شهروندان رشتی بیشتر از این اقدامات است

شهردار رشت تلاش های صورت گرفته در حوزه مدیریت شهری را کافی ندانست و بیان داشت: حق شهروندان رشتی بیشتر از این اقدامات است و تلاش های فراوانی در این زمینه باید صورت گیرد.

به گزارش گیلانستان به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، شهردار منتخب رشت در دیدار با مسئول امور ایثارگران شهردای رشت که صبح چهارشنبه در عمارت تاریخی شهرداری انجام شد با تاکید بر لزوم استفاده از انسجام فرزندان شهدا ظهار داشت: نقش امور ایثارگران و شهدا نباید فقط برای امورات جامعه استفاده شود.

مسعود نصرتی با انتقاد از نقاط ضعفی که برای رسیدگی به امورات ایثارگران و فرزندان شاهد وجود دارد خاطرنشان کرد: این ضعف ها باید برطرف شوند به گونه ای که جامعه تاثیرگذاری حضور این فرزندان را احساس کنند.

شهردار منتخب  رشت خاطر نشان کرد: نباید منتطراقدامات شهرهای بزرگتر باشیم و در این‌مورد لازم است روشنگری ها به ویژه برای نسل جدید صورت گیرد و رسانه در این مهم نقش موثری دارد اما در بسیاری از موارد ضعیف عمل شده است.

نصرتی تفکیک  وظایف و انتخاب جنسیت بر برخی پست ها را ۲ موضوع تاثیرگذار در عملکرد ادارات دانست و تصریح کرد: باید نگاه فرهنگی ویژه ای به شهدا، ایثارگران و فرزندان شاهد داشته باشیم.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و تدارک برنامه های مربوط به این ایام بیان داشت: بهتر است که همایش های مذهبی بصورت خودجوش و مردمی انجام شود و ادارات باید کمک کننده و تسهیل کننده روند اجرای برنامه ها باشند.

شهردار رشت گفت: مراسم دهه اول محرم باید به شکل متفاوت تری نسبت به سال های قبل برگزار شود و ایثارگران و فرزندان شاهد باید در این زمینه ورود کرده و حضوری متفاوت تر و پررنگ تر از گذشته داشته باشند.

نصرتی باتاکید بر اینکه فرزندان شاهد باید بیشتر در اجتماع حاضر شوند افزود: بهتر است این افراد برای حوزه داخلی شهر در زمینه ایثار ایده بیاورند و شهرداری نیز از این ایده ها استقبال می کند .

وی تلاش های صورت گرفته در حوزه مدیریت شهری  را کافی ندانست و بیان داشت: حق شهروندان رشتی بیشتر از این اقدامات است و تلاش های فراوانی در این زمینه  باید صورت گیرد.

مسئول امور ایثارگران شهرداری رشت نیز در این نشست ضمن تشریح اهداف و برنامه های ویژه ایام محرم اظهار داشت: رشت پس از تهران نخستین شهری است که دستورالعمل چگونگی عملکرد مربوط به مراسمات اربعین را به نحو مطلوب انجام می دهد.

امیر ترومیده گفت: طرح اربعین در امسال بعنوان طرح نائب الشهدا به طور گسترده در استان دنبال می شود.  وی افزود: قرار است در این طرح هرفرد نیابت از یک شهید را به عهده داشته باشد . وی که مسئول کارگروه شاهد کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین گیلان نیز است خاطر نشان کرد: ما فرزندان شهدا قول می دهیم که به کمک شهردار بیاییم تا رشت به آبادانی بیشتری دست یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

كارمند شهرداري جمعه , 24 شهریور 1396 - 14:41

از طرف خودت قول بده. ما قولي نمي ديم با قزويني ها همكاري كنيم

رفتن به نوار ابزار