کد خبر : 44818
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گیلان:

تلاش وزارت جهاد کشاورزی برای افزایش تولید

تلاش وزارت جهاد کشاورزی برای افزایش تولید

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به تلاش وزارت جهاد کشاورزی برای افزایش تولید گفت:تمام تلاش ما رونق تولید با در نظر گرفتن سه اصل پایداری، رفع موانع بازار و مدیریت بازار است.

به گزارش گیلانستان سرپرست وزارت جهاد کشاورزی امروز در نخستین اجلاس سراسری کانون‌های تخصصی بسیج کشاورزی با بیان اینکه  وزارت جهاد کشاورزی با معیشت، سلامت و امنیت غذایی در ارتباط است، اظهار کرد: تمام تلاش ما رونق تولید با در نظر گرفتن سه اصل پایداری، رفع موانع بازار و مدیریت بازار است.

عباس کشاورز با تأکید بر اینکه تولید باید باکیفیت باشد، گفت: پایداری یعنی مواظب خاک، جنگل، مرتع، گیاهان و درآمد کشاورزان باشیم و از کمک و مشارکت همه زیر بخش‌های کشاورزی استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه اول باید باهم همگرا و هم‌افزا باشیم، تقابل باید جای خود را به تعامل دهد، افزود: کار مقطعی جواب نمی‌دهد باید کار، فرایندی و زنجیره‌ای از علمای کشاورزی و محققین با ورود بسیجیان متخصص به صحنه تولید باشد که  کمک به بخش کشاورزی و این گام جدید، مؤثر است.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی بالا بردن توان مهارتی را موجب مقابله بهتر با مشکلات پیش رو در این جنگ اقتصادی دانست و بیان کرد: در تصمیم‌گیری‌ها تعلل نکنیم و با مدیریت زمان آینده‌نگری داشته باشیم تا نتیجه بهتر حاصل شود.

علی درجانی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان نیز با اشاره به اینکه ظرفیت‌های موجود در تشکل‌ها و جوامع محلی ظرفیت مناسبی است، اظهار کرد: بسیج سازمان و ادارات مرتبط، امروز می‌تواند این ظرفیت‌ها را فعال کند البته  سازمان جهاد کشاورزی مراکز تحقیقاتی ما مراکز وابسته در این بخش تجربیات همکاری بسیار خوبی در سنوات گذشته دارند و هم‌اکنون نیز برنامه‌های مشترکی را در بخش‌های مختلف به‌ویژه در ارتقای کیفیت تولید و امنیت برنج در سال گذشته با تکیه‌بر بسیج و همین ظرفیت‌ها به‌پیش برده‌ایم.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار