کد خبر : 38211
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 تیر 1398- 59: 16

تلاش پزشک پرحاشیه گیلانی برای تصدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی!+جزییات

تلاش پزشک پرحاشیه گیلانی برای تصدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی!+جزییات

این پزشک پر حاشیه از مدتی قبل تحرکات وسیعی را برای تصدی ریاست دانشگاه شروع نموده و از طریق واسطه های با نفوذ خود از جمله برخی نمایندگان در پی کسب نظر موافق مسئولان وزارت بهداشت و دیگر نهادهای ذیربط برای بدست اوردن صندلی ریاست علوم پزشکی می باشد!

به گزارش گیلانستان ،این روزها شایعه تصدی قریب الوقوع ریاست دانشگاه علوم پزشکی توسط پزشک سرمایه دار قلب گیلان در سطح محافل مختلف دانشگاه و نیز بعضی از فضاهای مجازی زمزمه میشود!

این پزشک پرحاشیه که در دوران ریاست دکتر انوش برزیگر بر دانشگاه و توسط وی به یکی از معاونت های مهم دانشگاه منصوب شد ، در دوره ریاست دکتر یوسف زاده و پس از اعتراضات فراوان نسبت به عملکرد وی، توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی عزل گردید !

این پزشک مولتی میلیاردر سابقه مسایل بحث برانگیز زیادی را در کارنامه خود دارد: از جمله زد و بند در رابطه با جذب غیر قانونی برخی پزشکان همسو با خود در کادر هیات علمی یکی از بیمارستانها، عدم رعایت ضوابط قانونی و اخلاقی در طبابت نظیر شیفت گروهی بیماران از بیمارستان دولتی به مراکز خصوصی، همچنین به رکود کشاندن بخش آنژیوگرافی بیمارستان دولتی قلب استان و سپردن انجام آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی برخی از بیماران خود به تکنیسین غیر پزشک و …

تخلفات اداری و پزشکی این پزشک تاکنون واکنش های زیادی را در سطح دانشگاه علوم پزشکی در پی داشته است.

این پزشک پر حاشیه از مدتی قبل تحرکات وسیعی را برای تصدی ریاست دانشگاه شروع نموده و از طریق واسطه های با نفوذ خود از جمله برخی نمایندگان در پی کسب نظر موافق مسئولان وزارت بهداشت و دیگر نهادهای ذیربط برای بدست اوردن صندلی ریاست علوم پزشکی مNباشد!

هر چند سپردن مسند مهم ریاست دانشگاه از طرف وزیر محترم بهداشت به این پزشک با این کارنامه پر حاشیه ، بسیار دور از ذهن است ولی وی با در دست داشتن سرمایه های نجومی که در طول چند سال اخیر و بواسطه نوع عملکرد خود کسب نموده، از مدتی قبل سودای ریاست دانشگاه را در سر می پروراند و عزم خود را در این رابطه جزم نموده است !

ضروری است که نهادهای نظارتی نسبت به این احتمال هرچند کوچک و بعید بسیار هوشیار باشند، زیرا در صورت وقوع چنین اتفاقی ، دانشگاه علوم پزشکی از چاله به چاه خواهد افتاد و بیم آن میرود که بی قانونی و تخلف و باند و رانت بر کل دانشگاه علوم پزشکی مستولی گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار