کد خبر : 77381
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 اسفند 1400- 50: 10

سخنگوی علوم پزشکی گیلان:

تلاش گیلانی ها برای آغاز سال جدید بدون کرونا/ بستری ها به ۲۳۰ نفر رسید

تلاش گیلانی ها برای آغاز سال جدید بدون کرونا/ بستری ها به ۲۳۰ نفر رسید

سخنگوی علوم پزشکی گیلان، مجموع بیماران بستری در سطح بیمارستان های گیلان را ۲۳۰ نفر دانست و افزود: ۵۶ بیمار نیز بدحال هستند که ۱۷ نفر آنان طی شبانه روز گذشته بستری شدند.

به گزارش گیلانستان، دکتر فردین مهرابیان با اشاره به تلاش گیلانی‌ها برای آغاز سال و قرن جدید بدون کرونا، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۵۷ بیمار مبتلا به کرونا را بستری کردیم.

وی مجموع بیماران بستری در سطح بیمارستان های گیلان را ۲۳۰ نفر دانست و افزود: ۵۶ بیمار نیز بدحال هستند که ۱۷ نفر آنان طی شبانه روز گذشته بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسن جهت تداوم روند کاهشی مبتلایان و بستری ها، خاطرنشان کرد: افراد از فرصت نزولی شدن پیک کرونا برای تزریق دز سوم استفاده کنند.

مهرابیان در پاسخ به این سوال که «آیا ورود مسافران نوروزی موجب افزایش مبتلایان می شود؟»، گفت: میهمانان و مسافران نوروزی اولا باید در اسرع وقت نسبت به تکمیل دزهای دوم و سوم خود اقدام کنند و دوما جهت حضور در اماکن عمومی حتما ماسک بزنند.

وی با بیان اینکه برای شکست کرونا به عزم عمومی و جدی نیاز داریم، عنوان کرد: تاکنون دو میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۷۱ گیلانی دز اول و دو میلیون و ۵۶ هزار و ۱۶۳ نفر دز دوم واکسن کرونا را تزریق کردند.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار