کد خبر : 44374
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 آذر 1398- 28: 16

تلاش ۳۰ هزار عوامل اجرایی در گیلان برای فرستادن ۱۳ نماینده به مجلس

تلاش ۳۰ هزار عوامل اجرایی در گیلان برای فرستادن ۱۳ نماینده به مجلس

فرایند ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات در گیلان برای حضور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ مرکز گیلان آغاز شد.

به گزارش گیلانستان صبح امروز هم‌زمان با سراسر کشور، ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در رشت در محل فرمانداری این شهرستان رسماً آغاز شد.

علاوه بر مرکز استان در تمام فرمانداری‌های شهرستان‌های گیلان شرایط مکفی برای ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم است.

اوج مشارکت مردمی حضور در انتخابات است

استاندار گیلان در حاشیه بازدید از محل ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری رشت، اقتدار و عزت ملت ایران را در پس حمایت و مشارکت‌های مردمی دانست که اوج مشارکت آن‌ها حضور در انتخابات است.

ارسلان زارع می‌گوید امکانات سخت‌افزاری و آموزش‌هایی که لازم بوده را عوامل اجرایی ثبت‌نام طی کرده‌اند و مشارکت نامزدها انتخابات نیز در همان دقایق ابتدایی خوب بوده چون سه نفر از نامزدها توانستند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

در همه مرکز حوزه انتخابیه گیلان شرایط ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم است و به گفته قاسم نژاد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان حداقل چهار تا ۱۷ نفر در مراکز آماده ثبت‌نام از کاندیداها هستند.

درگیری ۳۰ هزار عوامل اجرایی در گیلان برای برگزاری انتخابات مجلس

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای فرستادن ۱۳ نماینده از گیلان به بهارستان، بالغ‌بر ۳۰ هزار نفر عوامل اجرایی در قالب نمایندگان فرماندار، بازرس، ارکان نظارت و محافظین صندوق مسؤولیت فرایند انتخابات را در استان بر عهده‌دارند.

داشتن حداقل سن ۳۰ و حداکثر ۷۵ سال، مدرک کارشناسی ارشد یا معادل آن‌که دارای ارزش استخدامی باشد، داشتن مدرک پایان خدمت نظام‌وظیفه و التزام عملی به اسلام و تابعیت ایرانی از شرایط نام‌نویسی متقاضیان برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند همه‌روزه از هشت صبح لغایت ۱۸ با در دست داشتن مدارک مکفی تا تاریخ ۱۶ آذر به محل‌های پیش‌بینی‌شده نظیر فرمانداری‌های حوزه انتخابیه خود حضوراً ثبت‌نام کنند.

مردم رشت در خانه ملت سه کرسی دارند که هم‌اکنون غلامعلی جعفر زاده، محمدصادق حسنی و جبار کوچکی نژاد بر آن‌ها تکیه زده‌اند.

اسدالله عباسی، ذبیح نیکفر، مهرداد بائوج لاهوتی، محمدحسین قربانی، حسن خسته بند، منوچهر جمالی، محمدمهدی افتخاری، سید کاظم دلخوش، محمود شکری و ولی داداشی از دیگر اعضای مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت هستند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو دور به تاریخ‌های دوم اسفند امسال و اردیبهشت‌ماه سال ۹۹ هم‌زمان در سراسر کشور در گیلان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار