کد خبر : 57175
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مهر 1399- 55: 17

سردار علیزاده مطرح کرد؛

تمامی اعضای شورای رشت با یکدیگر درگیر بوده و باری به مشکلات شهر اضافه کردند/ ورودی جدی شورای ائتلاف به انتخابات شورا

تمامی اعضای شورای رشت با یکدیگر درگیر بوده و باری به مشکلات شهر اضافه کردند/ ورودی جدی شورای ائتلاف به انتخابات شورا

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان با اشاره به ورود شورای ائتلاف به انتخابات شورای شهر گفت: کسانی که خودشان برای حضور در انتخابات داوطلب می‌شوند در شورای ائتلاف جمع‌بندی شده و بعضی از افراد به صلاح‌دید شورای ائتلاف وارد گفت‌وگو می‌شوند تا پا به عرصه انتخابات بگذارند.

به گزارش گیلانستان، نظرعلی علیزاده ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در سالن شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان گیلان با بیان اینکه حل مسائل مختلف کشور با الگو گرفتن از دوران دفاع مقدس قابل‌حل است، اظهار کرد: کشور در شرایطی به سر می‌برد که باید به‌مانند دفاع مقدس در برابر مشکلات ایستادگی کنیم و این امر بدون داشتن نیروی انقلابی محقق نمی‌شود‌.

وی با تأکید بر نقش شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در روشن گری و مطالبه گری جامعه گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در دوره‌های مختلف و با عناوینی گوناگون، شروع به کارکرده و برای انتخابات ۱۴۰۰ هم برنامه‌ریزی دقیق در حال انجام است ولی وظیفه شورا فقط به این حوزه‌ها ختم نشده و در عرصه‌های مطالبه گری و روشن گری هم این شورا به وظیفه انقلابی خود عمل می‌کند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان گیلان با اشاره به ورود ایفای نقش شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: در بحث ریاست جمهوری در کلان کشوری تصمیم‌گیری شده و استان نقش خود را ایفا می‌کند بر همین اساس شورای ائتلاف گیلان در ریاست جمهوری و شورای شهر ورود کرده و در پایان این ماه در همه شهرستان‌ها جهت‌گیری‌ها انجام می‌شود.

علیزاده یکی از اهداف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب را وحدت میان جریان‌های فعال سیاسی بیان کرد و گفت: در کمیته‌ای به نام هماهنگی این امر محقق می‌شود لذا از همه دوستان انقلابی درخواست به اجرایی شدن این امر و ایجاد یک جمعیت حداکثری نیروهای انقلاب کمک کنند.

وی با اذعان به ورود جدی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به انتخابات شوراهای شهر افزود: کسانی که خودشان برای حضور در انتخابات داوطلب می‌شوند در شورای ائتلاف جمع‌بندی شده و بعضی از افراد به صلاح‌دید شورای ائتلاف وارد گفت‌وگو می‌شوند تا پا به عرصه انتخابات بگذارند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان گیلان از ارزیابی تمامی اعضاهای شورای شهر استان در مقطع فعلی خبر داد و بیان کرد: به‌طورقطع تمامی اعضا شورای شهر که در حال فعالیت هستند توسط شورای ائتلاف مورد ارزیابی قرار می‌گیرند لذا اگر عملکرد آنان درست و مواضع به‌موقع و صحیح گرفته باشند شاید وارد لیست ائتلاف شوند.

علیزاده با تأکید بر لزوم حفظ استقلال و ماهیت حقوقی شوراهای شهر تصریح کرد: شورای شهر یک مقام فنی و تخصصی بوده و افراد حاضر در آن باید مسائل شهری را متوجه شوند ولی بعضی از شوراها به‌مانند رشت تحت تأثیر برخی جریانات و فشارهای سیاسی بوده و کارآمدی لازم را ندارند.

وی با انتقاد از عملکرد شورای شهر رشت در نظارت سیستم مدیریت شهری گفت: در برخی شوراها به‌مانند رشت باید تجدیدنظر صورت گیرد ولی تمامی اعضا اکنون با یکدیگر درگیر بوده و باری را به مشکلات شهر اضافه کردند لذا انتظار داریم هیئت نظارت بر انتخابات شورا با دقت عمل کرده و افرادی انتخاب شوند که صلاحیت این کار را داشته و در شورا می‌توانند نقش‌آفرینی کنند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

داود دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱

این آقا هم هر وقت انتخابات میشه سرو کله اش پیدا میشه در رودسر و رشت که در انتخابات مجلس و در دو بار ناکام ماند احتمالا این دفعه میخواد انتخابات شورای شهر رشت رو امتحان کنه اگه اینجام رای نیاره خدایی دیگه خیلی ضایع شده. یا حسین

رفتن به نوار ابزار