کد خبر : 9362
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1395- 49: 20

تمام حرکات دشمنان مورد رصد ماست / فرهنگ انقلابی به نسل جوان انتقال یابد

تمام حرکات دشمنان مورد رصد ماست / فرهنگ انقلابی به نسل جوان انتقال یابد

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برای حفظ هویت انقلابی باید فرهنگ انقلابی به نسل جوان انتقال یابد.

به گزارش گیلانستان ، سردار علی فضلی عصر امروز در مراسم یادواره شهدای دانشجوی این شهرستان یاد شهدای صدر اسلام تا انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای بصیرت و مقاومت در سراسر گیتی و مدافع حرم و شهدای گیلان و سیاهکل را گرامی نگه‌داشت.

وی با تسلیت ایام سوگواری فاطمه(س) افزود: اگر بخواهیم تفاوت انقلاب اسلامی را نسبت به قبل از آن بررسی کنیم ولایت و امامت بین امت از دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و دومین دستاورد انقلاب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر در مجلس قانونی وضع شود باید شورای نگهبان آن را با اسلام تطبیق دهد و سومین دستاورد انقلاب دشمن‌ستیزی مردم ایران است.

وی با اشاره به اینکه مردم جمهوری اسلامی تاب و تحمل زور و جور و جفا را ندارند، تصریح کرد: پس از ۳۸ سال از انقلاب اسلامی این امر ملموس بوده و در طول انقلاب از ولایت اطاعت کردند.

فضلی اضافه کرد: اگر مقاومت اسلامی در دنیا هویت پیدا کرده و مجاهدان در کشورهای منطقه مبارزه می‌کنند به دلیل دریافت اندیشه انقلاب اسلامی است.

وی با تصریح بر اینکه مقام معظم رهبری بر حفظ هویت انقلابی تأکید دارند، اظهار کرد: برای حفظ هویت انقلاب باید از انقلابیونی که در مسیر ولایت ماندند تجلیل و تکریم شود و فرهنگ انقلابی به نسل جوان انتقال یابد تا جوانان ما به هویت و ماهیت انقلابی خود به طور عمیق پی ببرند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در ابتدای انقلاب دشمن تلاش کرد از قومیت‌ها برای ایجاد اختلاف در کشور بهره بگیرد و از گروه‌های ضد انقلاب در نقاط مختلف کشور حمایت کرد.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش کرد در جامعه شکاف ایجاد کند، یادآور شد: درود و سلام خدا بر مردم هوشمندی که از دین خدا و نایب امام زمان(عج) دفاع کردند.

فضلی با اشاره به اینکه امام راحل به جوانان اعتماد کرد، گفت: در اعتماد امام(ره) به جوانان الگوهای بسیاری پیدا می‌کنیم و ابتدا جنگ داخلی با معاندان و منافقان داشتیم و منافقان در یک روز تنها ۷۴ ترور در تهران انجام دادند و همزمان جنگ به ما تحمیل شد.

به گفته وی، قبل از جنگ درگیری مرزی وجود داشت و یک‌هزار و ۵۰ نفر تقدیم انقلاب اسلامی شد و قبل از آغاز جنگ تحمیلی ۶۳۶ مرتبه تجاوز مرزی توسط عراقی‌ها به ثبت رسید.

این مسؤول نفاق بنی‌صدر در ابتدای جنگ را موجب بروز مشکلات بسیاری دانست و یادآور شد: بنی‌صدر از دادن اسلحه و مهمات به رزمندگان دریغ و در سخنرانی‌های خود رزمندگان را به دلیل نداشتن سلاح و آموزش تحقیر می‌کرد.

وی اظهار کرد: شهید آیت‌الله بهشتی در جمع رزمندگان عنوان کرد «ای کاش می‌توانستم مانند شما در راه خدا جهاد کنم» و این امر موجب وجد در بین رزمندگان اسلام شد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تصریح بر اینکه در ۳۱ شهریور سال ۵۹ جنگ آغاز شد، خاطرنشان کرد: بیش از دو هفته در منطقه سومار بودیم و پس از آن به جنوب آمدیم و برای تمام نیروها به اندازه کافی سلاح جنگی نداشتیم.

وی گفت: صدام تصور می‌کرد در کمتر از یک‌هفته می‌تواند تهران را تصرف کند اما فرزندان دلیر امام(ره) جلوی آنها را گرفتند و امام راحل فرمان دادند حصر آبادان باید شکسته شود.

فضلی به تهدیدات دشمنان درباره گزینه‌های روی میز اشاره کرد و یادآور شد: تمام حرکات دشمنان مورد رصد ماست و تهدیدات آنها تمسخرآمیز بوده و باید با رصد نقشه توطئه دشمن، تهدید آینده دشمن را بشناسانیم.

وی با اشاره به هجمه فرهنگی دشمنان متذکر شد: هجمه فرهنگی، ناتوی فرهنگی، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم جوانان معصوم ما را نشانه رفته و دشمن با جنگ نرم می‌خواهد ما را به جناح و گروهی وصل کند اما ما سرباز نظام هستیم و در این گروه‌ها نمی‌گنجیم./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار