کد خبر : 73679
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400- 04: 16

استاندار گیلان تاکید کرد:

تمام قد از توسعه واحدهای صنعتی و تولیدی حمایت می کنیم

تمام قد از توسعه واحدهای صنعتی و تولیدی حمایت می کنیم

استاندار گیلان از نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید در رشت بازدید و بر حمایت از توسعه واحدهای صنعتی و تولیدی تأکید و افزایش ظرفیت تولید داخلی را گامی موثر برای مقابله با تحریم‌ها عنوان کرد.

به گزارش گیلانستان؛ اسدالله عباسی امروز (چهارشنبه) پس از بازدید از نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شاهد حضور تولید کنندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان استان در این نمایشگاه هستیم که فعالیت های آنها، توسعه اقتصادی و خودکفایی گیلان را رقم می زند.

وی با بیان اینکه بخشی از واحدهای تولیدی استان در مرحله توسعه قرار دارند و تعدادی نیز علاقمند به توسعه هستند، افزود: با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که سالجاری را سال ” تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها” نامگذاری کرده اند؛ به عنوان مدیر اجرایی استان اعلام می دارم که تمام قد از توسعه واحدهای صنعتی و تولیدی حمایت می کنیم.

دکتر عباسی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم نیز بر تقویت و حمایت از تولیدکنندگان به ویژه شرکت های دانش بنیان تاکید دارد ، ادامه داد: همه مدیران استان برای رفع موانع تولید و حمایت از بخش خصوصی بسیج شده اند.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: افزایش ظرفیت تولید داخلی علاوه بر ارزآوری ، اشتغال پایدار را به دنبال دارد و راهکاری اثرگذار در جهت مقابله با تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی استکبار علیه ملت ایران است.

نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید با حضور ۷۸ واحد صنعتی و تولیدی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی گیلان در رشت برای بازدید علاقمندان با رعایت پروتکل های بهداشتی دایر است.

در این نمایشگاه ۷۸ واحد در زمینه های مختلفی همچون قطعه سازی خودرو ، برق و الکترونیک ، فولاد و محصولات فلزی، ساخت ماشین آلات و تجهیزات ، لوازم خانگی ، صنایع معدنی، نساجی، شیمیایی ، صنایع هوایی و قطعات ساخت ماشین آلات حضور یافته اند.

این نمایشگاه با رویکرد حذف حلقه های وابسته به واردات و با هدف جلوگیری از واردات کالاهای ساخت مشابه داخلی از خارج از کشور و تامین نیازهای واحدهای صنعتی برای نیل به خودکفایی بخش صنعت برپا شده است .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار