کد خبر : 10229
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 اسفند 1395- 25: 16

تمدید نمایشگاه بهاره گیلان تا ۲۸ اسفند

تمدید نمایشگاه بهاره گیلان تا ۲۸ اسفند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به استقبال شهروندان از نمایشگاه‌های بهاره در این استان اشاره کرد و گفت: نمایشگاه بهاره گیلان تا ۲۸ اسفندماه جاری تمدید شده است.

به گزارش گیلانستان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان امروز در گفت‌وگویی در رشت با اشاره به برپایی نمایشگاه بهاره از ۱۹ اسفندماه جاری در گیلان اظهار کرد: چهار نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره با مساحت هفت هزار متر مربع در قالب ۷۷۰ غرفه در استان دایر است.

وی به فعالیت نمایشگاه‌های بهاره در شهرهای بندر انزلی، تالش، آستارا و رشت اشاره کرد و افزود: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در رشت در فضایی به مساحت چهار هزار متر مربع با ۳۴۰ غرفه دایر است و مواد غذایی و پروتئینی، کیف و کفش، لباس، آجیل، صنایع دستی، گل و گیاه و مواد شوینده به شهروندان عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از استقبال شهروندان از نمایشگاه‌های بهاره در این استان خبر داد و بیان کرد: نمایشگاه بهاره گیلان تا ساعت ۱۰ شب ۲۸ اسفندماه جاری تمدید شده است.

منتظری با بیان اینکه شهروندان می‌توانند با خرید از نمایشگاه‌های بهاره از تخفیف پنج تا ۲۰ درصدی برخوردار شوند، تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت و بازرسی اصناف بر فعالیت نمایشگاه‌ها و فروش‌های فوق‌العاده کنترل و نظارت می‌کنند.فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار