کد خبر : 34933
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱

یادداشت/ سید تقی موسویان؛

تناقض آماری در پیشرفت پروژه راه‌آهن/ حرف رئیس جمهور را باور کنیم یا استاندارش!!

تناقض آماری در پیشرفت پروژه راه‌آهن/ حرف رئیس جمهور را باور کنیم یا استاندارش!!

از مهر ماه سال96 آقای سالاری استانداری را تحویل گرفتند و تا اسفند سال 97 برای 2% باقی مانده از پروژه مردم گیلان منتظر سوت قطار شدند!

به گزارش گیلانستان، سید تقی موسویان از فعالان سیاسی و فرهنگی استان گیلان طی یادداشتی نوشت:

جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محترم در سفر اخیر به شهر لاهیجان فرمود: 67% از عملیات راه آهن در این دولت انجام شده است و این آمار را غروب پنج شنبه 97/12/16 آقای دکتر نوبخت نیز تکرار نمودند. به یاد آقای هاشم نیا استاندار سابق افتادم که ایشان در سال 92 فرمودند:پیشرفت فیزیکی راه آهن 82% می باشد.

در ایام دهه فجر امسال آقای نجفی استاندار اسبق فرمود:من پروژه راه آهن را با پیشرفت فیزیکی 78% از استاندار دولت آقای دکتر احمدی نژاد تحویل گرفتم و با پیشرفت 98% تحویل آقای سالاری(استاندار محترم) دادم.

حال با توجه به این آماری که استاندار دولت تدبیر و امید(آقای نجفی)اعلام کرد آیا برای 2% باقی مانده این همه وقت نیاز بود؟

از مهر ماه سال96 آقای سالاری استانداری را تحویل گرفتند و تا اسفند سال 97 برای 2% باقی مانده از پروژه مردم گیلان منتظر سوت قطار شدند! از رسانه ملی هرچه دل تنگشان می خواست در مورد این پروژه فرموده اند! قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را! آیا در مورد دیگر پروژه ها هم همین طور اظهار نظر می کنید….
متاسفانه مجری صدا و سیما هیج سوالی نکردند! اگر حداقل یکبار به آرشیو مصاحبه های آقایان در مورد راه آهن رجوع می شد؛بعد هر کسی می خواست آمار بدهد،مجری محترم با اطلاعاتی که در دست داشت می توانست یادآوری نماید که آقایان مسئول طی این ایام به چه صورت عدد و رقم تحویل مردم داده اند.
در این قضیه نقدی بر صدا و سیما وارد است؛اگر آمار استاندار دولت قبلی(آقای هاشم نیا)اشتباه بود، آمار آقای نجفی استاندار همین دولت هم اشتباه بوده؟

نبایستی کار دیگران را کم ارزش جلوه دهیم و خودمان را به صدر بکشانیم و زحمات دیگران را نادیده گرفت.

آقای سطانی فر استاندار سابق و وزیر فعلی ورزش و جوانان که گیرکرده در برف سال 83 بود با زدن یک کلنگ راه آهن برای خودش سهم قائل شد؛ اما از فرزندان خاک خورده ای چون عبدالهی(فرمانده لشگر قدس و استاندار سابق گیلان)؛ مرحوم مهندس قهرمانی (استاندار سابق) و مهندس هاشم نیا (جانباز 70% و استاندار سابق) که سهم بسزایی در پیشرفت فیزیکی این پروژه داشتند یادی نشد.

امروز مردان باغیرت این استان را فراموش نموده اید و روزی شما را هم از یاد خواهند برد.چقدر زیبا می شد، مدیرانی که برای این پروژه بزرگ (راه آهن) زحمت کشیده بودند، در این مراسم دعوت می شدند تا این کار زیبا، زیباتر می شد.هر کسی که در نظام جمهوری اسلامی مسئول می شود خدمتگزار هست نه ارباب …! درخت هرچه بارش بیشتر؛ سر به زیرتر.

همه ما در این نظام خدمتگزار هستیم و نبایستی فراموش کنیم که از ثمره خون هزاران شهید و جان بر کفی جانباز به این جا رسیدیم.همه در این نظام مقدس مسئول بوده ایم نه در نظام طاغوت!
فراموش کنیم، فراموش می شویم!!! انسانهایی بیدار هستند و ما را قضاوت خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار