کد خبر : 5140
تاریخ انتشار : جمعه 22 مرداد 1395- 24: 11

تندیس شهدای مدافع حرم در شهرها نصب گردد نه تندیس یک مدیر دولتی

تندیس شهدای مدافع حرم در شهرها نصب گردد نه تندیس یک مدیر دولتی

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: لازم است تندیس شهدای مدافع حرم و شهیدان دفاع مقدس در ورودی و خروجی شهرها نصب گردد نه اینکه تندیس یک مدیر دولتی در شهرها بنا شود.

به گزارش درگیلان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عزت‌الله معتمد در مراسم اربعین شهید جاویدالاثر مدافع حرم محمدرضا یعقوبی در مسجد جامع لنگرود با بیان اینکه امام خمینی(ره) انقلاب را نقطه اتصال کربلای حسین(ع) تا ظهور حضرت مهدی(عج) دانستند، اظهار داشت: شرط ظهور امام عصر(عج) حفظ انقلاب اسلامی و پاسداری از انقلاب است.

وی با بیان اینکه حاکمیت حکومت توحیدی یک بینش قرآنی است و حفظ انقلاب از اوجب واجبات است، گفت: ادعای غرب برای جهانی‌شدن همه کشورها جهت کدخدایی، سلطه و غارت اموال جوامع بشری است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان صاحب این انقلاب را امام عصر(عج) دانست و افزود: مدافعان حرم و شهید یعقوبی برای جهانی‌شدن حکومت انقلاب اسلامی در جهت زمینه‌سازی ظهور امام زمان(ع) مجاهدانه جنگیدند.

وی انقلاب اسلامی را مرکز اصلی توسعه تفکر حکومت توحیدی حضرت مهدی(ع) اعلام و تصریح کرد: امنیت یکی از زمینه‌های ظهور امام زمان(عج) است که جانفشانی مدافعان حرم برای برقراری امنیت و کوتاه کردن اقدامات شوم دشمن در منطقه است.

معتمد افزود: ایران از اول انقلاب دچار انواع محاصره‌ها و تحریم‌ها بود ولی امام هیچ‌گاه نفرمودند که محاصره شکسته شود بلکه تأکید داشتند که دست ظالم باید کوتاه شود ولی امروز برخی فقط به‌دنبال رفع تحریم‌ها هستند و با ظالم کاری ندارند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان انقلاب و اندیشه‌های امام را امانت دانست و خاطرنشان کرد: تضعیف نظام اسلامی و تحریف اندیشه‌های امام خمینی(ره) خیانت است.

وی گفت: امروز تندیس گمشده جامعه ما ایستادگی و مقاومت است و لازم است تندیس شهدای مدافع حرم و شهیدان دفاع مقدس در ورودی و خروجی شهرها نصب گردد نه اینکه تندیس یک مدیر دولتی در شهرها بنا شود.

معتمد بابیان اینکه نخستین ویژگی شهدا رعایت بیت‌المال بود، اظهار کرد: پیمان بستن برای جانبازی و درصحنه ماندن و اعتقاد و اعتماد به رهبری امام خامنه‌ای از دیگر ویژگی شهداست.

شهید محمدرضا یعقوبی در نیمه‌شب ۱۹ رمضان گذشته در سوریه و در دفاع از حرمین در عملیات مستشاری به شهادت رسید و با توجه به جاویدالاثر بودن این شهید، ۲۴ تیرماه لباس این شهید به‌صورت نمادین در گلزار شهدا لنگرود تدفین شد./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار