کد خبر : 17433
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1396- 48: 19

تهاترهای قانونی شهرداری منطقه یک را با سند ببینید

تهاترهای قانونی شهرداری منطقه یک را با سند ببینید

بد نیست اشاره به تهاتری شود که پورناصرانی در کسوت شهردار منطقه یک زیر نامه اطلاع آن را امضا کرده است. تهاتری که در آن فروشنده ملک از بستگان نسبی یکی از اعضای شورای چهارم بوده است و مورد معامله را به قیمتی بیش از ۲ میلیارد و دویست میلیون تومان به شهرداری رشت واگذار می کند.

به گزارش گیلانستان، محمدپور ناصرانی، شهردار منطقه یک رشت امروز در جلسه مدیران شهرداری رشت با هیئت رئیسه شورای پنجم با بیان اینکه شهرداری در حال حاضر توان این را ندارد که تهاترها را کنار بذارد، گفت: از ۲۰ میلیارد تومان تهاتر صورت گرفته در شهرداری تنها ۲ میلیارد تومان متعلق به شهرداری منطقه یک است و بقیه متعلق سایر مناطق و شهرداری مرکز است.

فارغ از اینکه چرا شهردار منطقه یک ادعا می کند که شهرداری نمی تواند تهاترها را کنار بگذارد، بد نیست اشاره به تهاتری شود که پورناصرانی در کسوت شهردار منطقه یک زیر نامه اطلاع رسانی آن را امضا کرده است. تهاتری که در آن فروشنده ملک از بستگان نسبی یکی از اعضای شورای چهارم بوده است و مورد معامله را به قیمتی بیش از ۲ میلیارد و دویست میلیون تومان به شهرداری رشت واگذار کرده و در ازای آن قرار می شود تا به همین اندازه از خدمات شهرداری در کمیسیون های ماده ۱۰۰ و ۷۷ بهره مند گردد! به عبارت ساده تر این فرد، ملک خود را که قیمت آن ممکن است پایین تر از مبلغ مورد معامله هم باشد با قیمت نجومی به شهرداری واگذار می کند تا بعدا بتواند در تخلفات آتی خود از این فرصت در کمیسیون های ماده ۱۰۰ و ۷۷ بهره ببرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار