کد خبر : 23949
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۹:۵۳

تهدید روحانیون و هیئت امنای مساجد رشت توسط “برخی افراد”/ اگر این نامه را امضا نکنید، باید مسجد را ترک کنید!

تهدید روحانیون و هیئت امنای مساجد رشت توسط “برخی افراد”/ اگر این نامه را امضا نکنید، باید مسجد را ترک کنید!

یکی از “برخی افراد” روزانه با تک تک روحانیون و هیئت امنای برخی مساجد شهر رشت تماس گرفته و در تلاش برای گرفتن امضا زیر این نامه می باشد!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، بعد از اتفاقات اخیر پیش آمده برای یکی از مسئولان ارشد گیلان و موج انتقادات دلسوزان و انقلابیون استان و حتی کشور نسبت به این شخص، عده ای نان به نرخ روز خور و به اصطلاح “خودشیرین” نیز در تلاش برای تطهیر رسوایی پیش آمده هستند.

فعلا بنا به معرفی آندسته از اشخاص، رسانه ها و حتی نهادهای خاصی که منافع خود را در حفظ وضع موجود و شرایط فعلی استان می دانند، نداریم (البته در وقتش مردم را با این افراد بیشتر آشنا خواهیم کرد)؛ اما یک سری حوادث و وقایعی در حال وقوع است که نمی توان نادیده گرفت.

واکنشها، یادداشتها و مصاحبه های عده ای از حامیان ولایت و ارزشهای اسلامی در روزهای اخیر باعث شد “برخی افراد” به تکاپو افتاده و تا عرصه جولاندهی از آنان گرفته نشده و نانشان را از دست ندادند، فکری برای پیمودن ادامه راهشان نمایند.

یکی از راهکارهای مضحک و خنده دارشان، انتشار نامه ای با متنی عجیب در فضای مجازی (آنهم بدون ذکر اسم مساجد و هیئتها) در حمایت از آن مقام مسئول و تخریب رسانه های انقلابی و مردمی بود؛ نامه ای که هر خواننده ای را دقایقی به قهقهه می انداخت!

از آنجایی که تعدادی از رسانه ها نامه فوق الذکر را یک متن “من درآوردی” و بی سند دانستند و هدف نگارندگان را افشا نمودند، حال یکی از “برخی افراد” که دست به تهدید خیلی خوبی دارد، (بعد از انتشار نامه در فضای مجازی) روزانه با تک تک روحانیون و هیئت امنای برخی مساجد شهر رشت تماس گرفته و در تلاش برای گرفتن امضا زیر این نامه می باشد!

آن ائمه جماعات و هیئت امنایی که در جریان اتفاقات اخیر استان نیستند، وقتی دلیل این امضا را سوال می کنند، به آنان گفته می شود در دفاع از “ولایت فقیه” این نامه را نوشتیم! و ایشان نیز امضا می کنند.

آن دسته از اشخاصی هم که به نیت شوم و پلید این “برخی افراد” آگاه هستند و از امضای نامه خودداری می کنند، با تهدید تند و بی اساس یکی از رئوس همین “برخی افراد” مواجه شده و به آنان گفته می شود حال که از ما دفاع نمی کنید، ما هم ناچار به تجدید نظر در ترکیب هیئت امنای مسجد شده و همه شما را از مسجد محل تان بیرون می کنیم!!!!

عده ای نیز به ناچار این برگه را امضا کرده و عده ای دیگر نیز خطرات احتمالی را به جان می خرند…

و این بود حکایت بازماندگان “میم.میم” و “برخی افراد” حاضر در گیلان.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار