کد خبر : 406
تاریخ انتشار : شنبه 13 تیر 1394- 14: 13

تهمت های بی اساسی به حاج آقا اشجری زده شد/ عده ای به دنبال سوء استفاده انتخاباتی هستند و حرفهای دشمن را می زنند

تهمت های بی اساسی به حاج آقا اشجری زده شد/ عده ای به دنبال سوء استفاده انتخاباتی هستند و حرفهای دشمن را می زنند

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گفت: آیا افرادی که این حرفها را می زنند یک سند قانونی برای ادعای خود دارند؟ آیا اگر نامه ای قرار است خطاب به کسی نوشته شود می بایست با این نوع تهدیدات همراه شود؟!

اختصاصی “در گیلان“/ سردار حاج بهروز جلایی از فرماندهان و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس و همچنین عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان در گفتگویی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی “در گیلان” نامه اخیری که یک نماینده مجلس به حجت الاسلام اشجری رئیس شورای هماهنگی استان نوشت را واکاوی نمود که بخش اول این مصاحبه را در زیر می خوانید:

سردار جلایی با اشاره به اینکه دولتهایی که در جمهوری اسلامی ایران مستقر شدند هرکدام دارای نقاط قوت و ضعفی بودند، اظهار کرد: در این بین همیشه شاهد حجم وسیعی از انتقادها به دولت های نهم و دهم هستیم که بعضا به توهین و افترا ختم می شود.

این فعال ارشد سیاسی و فرهنگی گیلان خاطرنشان کرد: هرجایی که دچار ضعف در دولتها شدیم و خدماتی که شایسته این مردم عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد ارائه نگردید، ناشی از دوری با فرامین و احکام نورانی اسلام بوده است.
وی با بیان اینکه متاسفانه در انتقاد به دولتها برخی حاضر نیستند دولت قبل را حتی خاکستری هم بدانند اذعان داشت: این حرکتی است که فقط از دشمنان یک ملت سر می زند.
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان با تأکید بر اینکه پذیرفتنی نیست که عده ای بگویند دوستدار مردم و نظام هستند ولی کارکرد یک دوره ای را سیاه سیاه ببینند، بیان نمود: برخی ها گاهی اوقات از الفاظی استفاده می کنند که بسیار بسیار نزدیک به الفاظ دشمنان یک ملت است.
سردار جلایی با اشاره به به کاربردن لفظ “مغول” توسط فردی برای دولت قبل افزود: ما نمیخواهیم این افراد را در اردوگاه دشمن بدانیم ولی متاسفانه حرفهایشان حرفهای دشمنان است.
این فعال ارشد سیاسی و فرهنگی گیلان اظهار داشت: آیا دین، احادیث، رهبر معظم انقلاب، شهدا و … می پسندند اینگونه الفاظ برای دولتی که برخاسته از رای ملت اسلامی است به کار برده شود؟!

وی با اشاره به بداخلاقی های فردی نسبت به افراد قابل احترام استان بیان کرد: این واقعه اخیر که شخصی آمده در نامه ای رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان را به خاطر جایگاهی که در انتخابات گذشته مجلس داشته مورد هجمه و تخریب قرار داده است، بسیار ناراحت کننده بود.
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان گفت: بعضی از این حرفها آن هم در ماه های پایانی مسئولیتش در مجلس به گونه ای زده می شود که هیچ نشانی از تقوا در آن نیست.
وی ادامه داد: طبق تعالیم اسلام آیا ما می توانیم افراد را در منظر عام بدون اینکه در محاکم قضایی دعوایی صورت گرفته باشد تهمت بزنیم؟ این نوع افتراهای بی اساس می تواند هرکدام کیفرخواست و محکمه سختی برای آن نماینده داشته باشد.
سردار جلایی همچنین اظهار داشت: آیا افرادی که این حرفها را می زنند یک سند قانونی برای ادعای خود دارند؟ آیا اگر در یک استان نامه ای قرار است خطاب به کسی نوشته شود که محرمانه هم می باشد می بایست با این نوع تهدیدات همراه شود؟! در حالی که حضوری، تلفنی و… هم میتوانست حرفها و انتقادهایش را بیان کند.
این فعال ارشد سیاسی و فرهنگی گیلان با بیان اینکه معنای این نامه چیست ابراز نمود: آیا میخواهد به طرف بگوید شما خطایی کردید و من می خواهم نادیده بگیرم؟!!
وی اضافه کرد: کسی نیست به این آقا بگوید مگر شما در مقامی هستید که خطاهایی در این گستردگی را می توانید ببینید و ندید بگیرید؟! یا اینکه این مواردی را که به صورت تهمت وار بیان می کنید خدای نکرده برای عقده گشایی و انتقام گیری استفاده کردید.
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان تصریح کرد: نباید طوری شود مایی که ادعای ولایتمداری و تبعیت از رهبری داریم در این سال که می بایست همدلی داشته باشیم، تهمت هایی را به یک انسان پاک و وارسته بزنیم و عامل وحدت شکنی باشیم.
سردار جلایی در ادامه گفت: آیا در شأن یک نماینده مجلس هست که با همه ابزارهای نظارتی و قانونی که در اختیار دارد بیاید و به یک مدیر استانی که در انتخابات گذشته مسئولیتی داشته و همه می دانند که دقیقا طبق قانون عمل می کرده است، اینهمه افترا و اتهامِ بی قانونی بودن بزند.
این فعال ارشد سیاسی و فرهنگی افزود: مگر حاج آقای اشجری انتخابات همین افراد را تأیید نکرد؟ چگونه می شود که ناظری بی انصاف باشد ولی افرادی همانند آنها صلاحیت ورود به مجلس بگیرند.
سردار جلایی تأکید کرد: کسی نمی خواهد بگوید که افراد کاملا مصون از اشتباه هستند ولی نامه ای را که در فضای مجازی و جامعه آن هم در نزدیکی یک انتخابات منتشر می کنند آیا معنایی غیر از بد اخلاقی سیاسی، سوء استفاده های انتخاباتی و ملتهب کردن جامعه در یک عرصه ای که نیاز است همه با وحدت و شادابی به پای صندوق های رای بیایند دارد؛ آیا اینکار نوعی طرح دشمن نیست؟!
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان بیان نمود: آن حرفهایی که می زنند متأسفانه شأن شورای نگهبان را زیر سوال می برد نه یک شخص خاص. شورای نگهبانی که دارای فقهای مورد تأیید رهبری و عده ای هم که منتخب خود نمایندگان مردم است، آیا زیر سوال بردن آنان و تهمت زدن ها مطابق میل دشمنان جمهوری اسلامی ایران نیست؟!
وی اظهار داشت: آن نماینده ای که این نوع نامه ها و حرکات را با اشخاص انجام می دهد آیا می پسندد که افرادی هم بیایند همین کارها را با وی انجام دهند و همچنین نامه ی تهمت آمیزی برایش بنویسند و رسانه ای شود؟!
قسمت دوم این مصاحبه که به بیان جزئیات هدف نماینده مذکور از نوشتن آن نامه حکایت دارد، به زودی منتشر خواهد شد…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار