کد خبر : 49482
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در گیلان خبر داد:

تهیه و توزیع ۳۵۰۰ غذای متبرک امام رضا(ع) بین بیماران کرونایی گیلان

تهیه و توزیع ۳۵۰۰ غذای متبرک امام رضا(ع) بین بیماران کرونایی گیلان

حجت‌الاسلام مهدوی با اشاره به خدمات‌‌رسانی خادمان آستان قدس رضوی در بیمارستان‌های استان گیلان، گفت: بیش ازسه هزار و ۵۰۰ غذای متبرک به عنوان سوغات امام هشتم(ع) به بیماران کرونایی و کادر درمان استان اهدا شد.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» در گفت‌وگویی، اظهار کرد: جمعی از خادمان حرم حضرت امام رضا(ع) با حضور در بیمارستان‌های رشت، علاوه بر کمک، غذای حضرت را به عنوان سوغات تبرک امام هشتم(ع) به بیماران مبتلا به کرونا و کادر درمان اهدا کردند.

 

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در گیلان افزود: در اقدامی خیرخواهانه و انسان‌ دوستانه توسط خادمان آستان قدس رضوی با مسئولیت نمایندگی آستان در گیلان، بیش از سه هزار غذای نذری متبرک امام رضا(ع) در مراکز درمانی و در بین بیماران کرونایی و مدافعان عرصه درمان و سلامت توزیع شد.

 

وی خاطرنشان کرد: این اقدام با هدف روحیه‌بخشی به کادر درمان و بیماران مبتلا به کرونا در این روزهای سخت انجام شد که خرسندی خادمان سلامت و بیماران را به همراه داشت.

 

حجت‌الاسلام مهدوی با اشاره به توزیع سه هزار و ۵۰۰ غذای نذری طی ۲ روز گذشته در بیمارستان‌های مختص به بیماری کرونا در رشت، گفت: این غذاها توسط خادمان حرم رضوی و با رعایت کامل موارد بهداشتی پخت و توزیع شده است.

 

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در گیلان خاطرنشان کرد: دیدار خادمان حرم رضوی به همراه نوای صلوات خاصه امام رضا(ع) و مداحی امام هشتم، فضای خاصی را در مراکز درمانی بیماران مبتلا به کرونا ایجاد کرد که مورد استقبال قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: خادم‌یاران آستان قدس رضوی علاوه بر کمک به کادر درمان در بیمارستان‌ها، ۳۰۰ میلیون تومان سبد معیشتی نیز بین نیازمندان استان گیلان توزیع کرده‌اند.

 

حجت‌الاسلام مهدوی اذعان کرد: بیش از ۲۰۰ طلبه گیلانی نیز در روزهای مبارزه با ویروس کرونا برای ضدعفونی کردن محلات و شهرهای محل سکونت خود و همچنین کمک به کادر درمان در بیمارستان‌ها فعالیت کرده‌اند.

پایان پیام/ شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار