کد خبر : 60284
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1399- 23: 10

مدیرکل کمیته امداد گیلان:

تهیه گوشی هوشمند برای تحصیل فرزندان مددجویان گیلانی نیازمند همراهی خیرین است

تهیه گوشی هوشمند برای تحصیل فرزندان مددجویان گیلانی نیازمند همراهی خیرین است

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: برای تهیه گوشی هوشمند جهت تحصیل فرزندان مددجویان گیلانی نیاز به مشارکت خیرین داریم.

به گزارش گیلانستان، عباس اهرابی ، اظهار داشت: طبق آمار پرداخت‌هایی که در آبان‌ماه امسال توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان انجام شد، ۹۹ هزار و ۹۷۴ خانوار عادی و ۲۵ هزار و ۲۴۶ خانوار تبصره و در مجموع تعداد ۱۲۵ هزار و ۲۲۰ خانوار در سراسر استان گیلان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان افزود: در راستای حمایت از بانوان بی‌سرپرست و یا بدسرپرست در استان گیلان اقداماتی چون معافیت فرزندان زنان سرپرست خانوار از خدمت مقدس سربازی، برگزاری دوره‌های عمومی مشاوره ویژه زنان سرپرست خانوار با محوریت ترغیب و تشویق به ازدواج مجدد و فرزندآوری آنان جهت تثبیت بنیان خانواده و زندگی انجام می‌شود.

اهرابی عنوان داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه زنان با محوریت شناساندن مهارت‌ها و ارتقا ذوق حرفه‌ای زنان سرپرست خانوار، برگزاری دوره‌های شیوه درست فرزند پروری جهت جلوگیری از گسترش بین نسلی فقر از جمله اقداماتی است که در جهت حمایت از زنان سرپرست خانوار و یا زنان بد سرپرست انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان تصریح کرد: در زمینه ساخت مسکن و رسیدگی به مشکلات دیگر افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) اقداماتی با مشارکت سایر مجموعه‌ها و سازمان‌های اداری و دولتی انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در زمان شیوع کرونا به خانوارهای تحت پوشش مبتلا به کرونا خدمات درمانی ارائه می‌شود افزود: ارائه خدمات مشاوره‌ای و مالی به مبتلایان و یا حمایت‌های روانی_اجتماعی به بازماندگان متوفیان ناشی از کرونا از جمله اقدامات کمیته امداد در این ایام است.

اهرابی افزود: در کنار مشکلات همیشگی مددجویان از قبیل ساخت و تعمیرات مسکن، پرداخت اجاره مسکن، تهیه وسایل گرمایشی و سرمایشی، البسه مناسب، لوله‌کشی گاز و انشعابات آن، اکنون با شیوع بیماری کرونا موارد دیگری مانند نیاز به غذای گرم، مواد شوینده و ضدعفونی کننده، لوازم بهداشتی، حمایت‌های دارویی و درمانی رایگان به این نیاز‌ها افزوده شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به برگزاری آموزش‌ها به‌ شیوه مجازی یکی از دغدغه‌های ما تأمین گوشی هوشمند برای فرزندان مددجویان است گفت: در زمینه‌ تهیه‌ی گوشی هوشمند برای فرزندان مددجویان گیلانی اعلام نیاز زیادی داشتیم که متأسفانه به‌دلیل محدودیت منابع قادر به تهیه‌ی این تعداد نبوده و از خیرین عزیز می‌خواهیم که در این امر مشارکت بیشتری داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)  استان گیلان خاطرنشان کرد: خیرین نیک اندیش می‌توانند از طریق ثبت نام در سامانه‌های مربوطه کمیته امداد امام خمینی (ره) و یا حضور در دفاتر امداد شهرستان‌ها نسبت به تحویل هدایای نقدی و غیر نقدی خود اقدام کنند.

اهرابی گفت: خیرین گرامی می‌توانند مراحم نقدی خود را از طریق شماره حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۷۶۷۸ نزد بانک ملی شعبه حشمت رشت با کد ۳۷۱۱ به نام درآمد‌های اختصاصی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان اهدا کنند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار