کد خبر : 54331
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 تیر 1399- 31: 10

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان:

توجه به ارتقاء کیفیت شبکه دانش آموزی، نباید ما را از گسترش دایره نفوذ و کمیت غافل کند/ لزوم طرح ریزی برنامه های ابتکاری در دهه ولایت

توجه به ارتقاء کیفیت شبکه دانش آموزی، نباید ما را از گسترش دایره نفوذ و کمیت غافل کند/ لزوم طرح ریزی برنامه های ابتکاری در دهه ولایت

.

به گزارش گیلانستان، محمد لطیفی “مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان” در نشست فصلی مسئولین شهرستان ها و مربیان قرارگاه های استان، ضمن تقدیر از فعالیت های همکاران در برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب، گفت: وقتی در مدرسه ای حضور پیدا می کردیم و می دیدیم دانش آموزان بدون امکانات خاص و با قوه ابتکار و با هدایت فکری شما اقدام به برگزاری نمایشگاهی فاخر نموده اند، بی شک احساس بار سنگین مسئولیت بر دوشمان دوچندان می شد.

لطیفی با اشاره به حرکت بی نظیر کمک مومنانه در سطح استان به همت دانش آموزان، خاطرنشان کرد: دانش آموزان انقلابی انجمن های اسلامی همراه با سایر اقشار مردم، خیزشی مجاهدانه در مواسات و همدلی رقم زدند که در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

وی، با تاکید بر ادامه اجرای مواسات در دهه ولایت، افزود: انتظار این است که این حرکت مومنانه و اقدامات جهادی متوقف نشود و برای دهه ولایت برنامه های ابتکاری طرح ریزی گردد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان، استفاده از ظرفیت تابستان را فرصتی مغتنم برای تقویت نیروسازی دانست و خاطرنشان کرد: جدیت در عضویابی، برگزاری دوره های آموزش تشکیلاتی، جلسات قرارگاهی، انتخاب افراد مناسب برای عضویت در سطوح تشکیلاتی استان و ملی باید در دستور کار قرار گیرد.

لطیفی ضمن تاکید بر کیفیت بخشی بر شبکه دانش آموزی، تصریح کرد: توجه به ارتقاء کیفیت شبکه دانش آموزی، نباید ما را از گسترش دایره نفوذ و کمیت غافل کند و برای این بخش هم باید برنامه داشت.

وی با اشاره به کارهای صورت گرفته در تکمیل و حفظ شبکه پشتیبان، گفت: کارهای خوبی در این بخش صورت گرفته است و به زودی با حضور در شهرستان ها و معارفه افراد شاهد شکوفایی آن شهرستان ها خواهیم بود.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان، بهره مندی از ظرفیت سایر دستگاه ها و نهادها را مهم عنوان کرد و افزود: تفاهم نامه های خوبی با مجموعه هایی همچون تبلیغات اسلامی، نهاد کتابخانه ها، کمیته امداد امام(ره)، بسیج دانشجویی و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی منعقد شده که مسئولین شهرستان ها می بایست همت خود را برای تحقق مفاد آن بیشتر کنند. همچنین با حمایت های نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان مبنی بر عضویت در شورای فرهنگ عمومی و شورای امر به معروف و نهی از منکر یکی دیگر از ظرفیت هایی ست که در شهرستان ها هم باید صورت پذیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار