کد خبر : 12883
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1396- 27: 11

توزیع برگه‌های تعرفه انتخابات در شهرهای استان گیلان آغاز شد

توزیع برگه‌های تعرفه انتخابات در شهرهای استان گیلان آغاز شد

رئیس ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در استان گیلان می‌توانند در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراها شرکت کنند گفت: توزیع برگه‌های تعرفه انتخابات در شهرهای استان گیلان آغاز شد.

به گزارش گیلانستان، محمد احمدی‌پور در نشست خبری در رشت با بیان اینکه روند برگزاری انتخابات به‌درستی در استان گیلان پیش می‌رود اظهار داشت: استان گیلان یک میلیون و ۸۸۹ هزار و ۶۵۵ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات دارد.

رئیس ستاد انتخابات گیلان با اشاره به اینکه این تعداد از واجدان شرایط در گیلان می‌توانند در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شرکت کنند افزود: ۴۰ هزار و ۶ نفر از میزان مذکور، رای اولی‌های استان گیلان را تشکیل می‌دهند.

احمدی‌پور با بیان اینکه تلاش است با فراهم آوردن شرایط و روند مناسب برای برگزاری این رویداد بزرگ، یک انتخابات پر شور و با نشاط در استان گیلان برگزار شود تصریح کرد: توزیع برگه‌های تعرفه رای گیری در سطح شهرستان‌های استان گیلان آغاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه برگه‌های تعرفه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر استان گیلان آغاز شده است افزود: برگه‌های تعرفه‌ رای گیری در مدت ۲۴ ساعت طبق قوانین تعریف شده به شهرستان‌ها تحویل داده می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان از برگزاری انتخابات در ۵۲ شهر و ۲ هزار ۱۷۶ روستا سراسر در استان گیلان خبر داد و بیان داشت: فرمانداران، هیئت‌های اجرایی و نظارت سطح استان باید متناسب با جمعیت روستایی و شهری، تعرفه‌های رای گیری را بین شعبات اخذ رای در استان توزیع کنند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار