کد خبر : 57615
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹

در قالب طرح احسان حسینی انجام شد:

توزیع بیش از ۳۹ هزار بسته معیشتی در استان گیلان

توزیع بیش از ۳۹ هزار بسته معیشتی در استان گیلان

مدیر کل کمیته امداد گیلان گفت: در قالب طرح احسان حسینی تاکنون ۳۹ هزار و ۵۶۰ بسته معیشتی به ارزش حدود ۵۲ میلیارد ریال تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش گیلانستان، عباس اهرابی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای مرحله دوم طرح اطعام حسینی همزمان با دهه پایانی ماه صفر، اظهار کرد: در همین راستای مرحله دوم طرح اطعام و احسان حسینی در گیلان اجرا می‌شود.

اهرابی با بیان اینکه از ابتدای اجرای این طرح در استان گیلان حدود ۲۹۵ هزار پرس غذای گرم تهیه و توزیع شده است، افزود: این تعداد غذا با مشارکت ۷۲ آشپزخانه در استان تهیه و توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح بیش از ۵۴ میلیارد تومان کمک‌های مردمی و خیران جمع آوری شده است، گفت: برای دهه پایانی صفر به دنبال بهره گیری از ظرفیت ۱۰ گروه جهادی دانشجویی استان گیلان هستیم تا ۵۰ هزار پرس غذای گرم تهیه و توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اجرای طرح احسان حسینی، تصریح کرد: در قالب این طرح تاکنون ۳۹ هزار و ۵۶۰ بسته معیشتی به ارزش حدود ۵۲ میلیارد ریال تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ادامه داد: گیلانیان خیر و نیکوکار می‌توانند با ارسال کد دستوری #۱۴* و یا #۰۱۳*۸۸۷۷* در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار