کد خبر : 41831
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 شهریور 1398- 03: 18

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد:

توزیع تجهیزات ورزشی بین ۴۰۰ مدرسه شهری و روستایی گیلان

توزیع تجهیزات ورزشی بین ۴۰۰ مدرسه شهری و روستایی گیلان

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان توسعه و ترویج ورزش در مدارس را اولویت این وزارتخانه عنوان کرد و گفت: در همین راستا تجهیزات ورزشی بین ۴۰۰ مدرسه شهری و روستایی گیلان توزیع می شود.

به گزارش گیلانستان پیش از ظهر دوشنبه با حضور مسئولان آموزش و پرورش استان گیلان کاروان «مهر با نشاط» به سمت مدارس استان گیلان حرکت کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این کاروان شامل تجهیزات ورزشی مدارس است، گفت: انواع توپ‌های ورزشی، جعبه کمک‌های اولیه، بسته‌های آموزشی و ورزشی برای مدارس ابتدایی، چارت‌های بینایی و انواع البسه ورزشی از جمله لوازم موجود در این کاروان است.

نادر جهان آرای با بیان اینکه ارزش ریالی این تجهیزات ۵۰۰ میلیون تومان است، افزود: این لوازم و تجهیزات ورزشی با ۲۱ وانت بار در میان ۴۰۰ مدرسه شهری و روستایی استان گیلان توزیع می شود.

وی توجه به فعالیت‌های ورزشی و برگزاری المپیادهای درون مدرسه‌ای در اولویت آموزش و پرورش استان گیلان قرار دارد، تصریح کرد: توسعه و ترویج ورزش در بین دانش‌آموزان و در سطح مدارس در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تأکید بر اینکه با توزیع تجهیزات و لوازم ورزشی بین مدارس تلاش می‌کنیم تا زمینه افزایش فعالیت‌های بدنی زمینه دانش آموزان را فراهم کنیم، ادامه داد: سلامت جسم و روح دانش آموزان اهمیت بسیار دارد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار