کد خبر : 56050
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان:

توزیع حدود ۷۰۰۰ بسته غذایی، بهداشتی و آموزشی توسط هلال‌احمر گیلان در محرم

توزیع حدود ۷۰۰۰ بسته غذایی، بهداشتی و آموزشی توسط هلال‌احمر گیلان در محرم

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان با اشاره به اقدامات این جمعیت در دهه نخست محرم امسال گفت: در طول ۱۱ روز محرم حدود ۷۰۰۰ بسته غذایی، بهداشتی و آموزی بین جامعه هدف توسط امدادگران، جوانان و داوطلبین توزیع‌شده است.

به گزارش گیلانستان، سیاوش غلامی با اشاره به اقدامات جمعیت هلال‌احمر گیلان در دهه نخست محرم امسال، اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر گیلان امسال در ایام محرم با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌هایی نظیر برگزاری دوره‌های آموزشی، توزیع بسته‌های آموزشی، بهداشتی و غذایی را در دستور کار خود قرارداد.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی در ۱۶ شهرستان استان، افزود: تاکنون ۱۳۵ دوره آموزشی با فراگیری سه هزار و ۲۰۰ نفر اعم از اعضای خانه‌های هلال،روحانیان،مداحان،مأمومین مساجد،نوجوانان، جوانان و داوطلبان عضو انجام‌شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان با اشاره به توزیع بسته‌های آموزشی، غذایی و بهداشتی در طول دهه نخست محرم امسال، گفت: طی ۱۱ روز از محرم چهار هزار و ۸۰۰ بسته آموزشی، دو هزار بسته بهداشتی و ۱۵۶ بسته غذایی بین جامعه هدف توزیع‌شده است. غلامی با اشاره به اقدامات جمعیت هلال‌احمر گیلان در حوزه پیشگیری از شیوع کرونا، گفت: این جمعیت بیش از ۳۰ هزار ماسک بین نیازمندان توزیع کرده و علاوه بر آن برای بالغ‌بر ۵۵ هزار نفر تب سنجی و ضدعفونی دست‌ها صورت گرفته است.

وی بابیان اینکه ضدعفونی ۱۶۵ باب امکنه مشتمل بر مساجد، تکایا، حسینیه‌ها، مکان‌های برگزاری نماز و عزاداری یکی از محوری‌ترین برنامه‌های هلال‌احمر در محرم امسال بوده، خاطرنشان کرد: ۴۶۰ تن از امدادگران، جوانان و داوطلبان در ضدعفونی و گندزدایی امکنه مشارکت داشته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان همچنین توزیع یک هزار و ۲۰۰ لیتر ماده ضدعفونی در مساجد شهر و روستا، توزیع یک هزار و ۶۰۰ عدد آب‌معدنی و کیک و همچنین استقرار ۳۷ دستگاه چادر سلامت برای تست قند و فشارخون  را از دیگر اقدامات این جمعیت در ماه دهه نخست ماه محرم برشمرد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار