کد خبر : 57849
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مهر 1399- 06: 16

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و بار مسافر شهرداری رشت:

توزیع لاستیک به نرخ دولتی در بین تاکسی‌داران رشت

توزیع لاستیک به نرخ دولتی در بین تاکسی‌داران رشت

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و بار مسافر شهرداری رشت از توزیع لاستیک به نرخ دولتی در بین تاکسی‌داران عضو شرکت تعاونی تاکسی‌رانی رشت خبر داد و گفت: با تشویق تاکسی‌داران به عضویت در شرکت تعاونی تاکسی‌رانی، امیدواریم همه آنان از این خدمات بهره‌مند شوند.

به گزارش گیلانستان، محمد نوری هریس با اشاره به اینکه بیان اینکه برخی از تاکسی‌داران یا تاکسی رانان عضو شرکت تعاونی تاکسی‌رانی هستند، اظهار کرد: فلسفه وجودی شرکت‌های تعاونی تاکسی‌رانی حمایت‌های لجستیکی و سایر مواردی است که اعضا به‌نوعی نیاز به دریافت خدمات در آن حوزه هستند.

وی با اشاره به فعالیت ۶ هزار و ۵۰۰ راننده تاکسی در رشت افزود: از این تعداد یک هزار و پانصد نفر عضو شرکت تعاونی تاکسی‌رانی هستند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و بار مسافر شهرداری رشت با تأکید بر اینکه لاستیک بر اساس نرخ دولتی در بین رانندگان تاکسی رشت که عضو شرکت تعاونی تاکسی‌رانی هستند توزیع می‌شود، تصریح کرد: با تشویق تاکسی‌داران به عضویت در شرکت تعاونی تاکسی‌رانی، امیدواریم همه آنان از این خدمات بهره‌مند شوند و  همچنین در تلاشیم تا با همکاری مسؤولان استانی شرایط به نحوی مدیریت شود که تمامی رانندگان تاکسی رشت که عضو شرکت تعاونی تاکسی‌رانی نیستند نیز بتوانند لاستیک به نرخ دولتی دریافت کنند.

نوری هریس به نرخ لاستیک‌های دولتی اشاره کرد و گفت: لاستیک خودروی تاکسی سمند و پژو در این مرحله از توزیع لاستیک دولتی به قیمت ۸۲۷ هزار تومان و لاستیک تاکسی پیکان نیز به قیمت ۶۶۷ هزار تومان در بین متقاضیان عضو شرکت تعاونی تاکسی‌رانی توزیع می‌شود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار