کد خبر : 57567
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مهر 1399- 26: 17

به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان؛

توزیع ۳۱۳ بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان کم بضاعت گیلان

توزیع ۳۱۳ بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان کم بضاعت گیلان

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان: همزمان با سومین مرحله رزمایش ایران همدل، این نهاد اقدام به توزیع ۳۱۳ بسته لوازم التحریر نموده است.

به گزارش گیلانستان، محمد لطیفی، با بیان این خبر گفت: لوازم التحریر اهدایی، شامل: کیف، دفتر، خودکار، مداد، پاک کن، جامدادی و سایر اقلام مورد نیاز می باشد.
وی با اشاره به اینکه این بسته ویژه دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی می باشد، اضافه کرد: در تهیه بسته ها، طرح و ظاهر اجناس با توجه به جنسیت دانش آموزان مورد توجه قرار گرفته است.
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان، خاطرنشان کرد: هر ساله طرح “نذر قدم های زینب(س) در مسیر پیاده روی اربعین و مواکب، به همت دانش آموزان انجمن های اسلامی به منظور تجلیل از کودکان عراقی برگزار می گردید؛ اما امسال این توفیق وجود ندارد، لذا دانش آموزان در قالب این طرح به کمک نیازمندان شتافتند.
لطیفی، ادامه داد: توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی از دیگر اقداماتی بود که در ایام کرونا توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان صورت پذیرفت.
وی با اشاره به برنامه های ویژه اربعین، گفت: راه اندازی موکب سیار، حضور درب منازل خانواده های معظم شهدا و تجلیل از این عزیزان، توزیع بسته های فرهنگی از جمله این برنامه ها می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار