کد خبر : 32371
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳

توزیع ۵۰ تن مرغ منجمد در گیلان/نظارت‌ها تشدید می شود

توزیع ۵۰ تن مرغ منجمد در گیلان/نظارت‌ها تشدید می شود

ستاد تنظیم بازار گیلان برگزار و مسئولان از توزیع ۵۰ تن مرغ منجمد در بازارهای این استان خبر داده و بر لزوم تشدید نظارت‌ها تأکید کردند.

به گزارش گیلانستان به منظور برنامه ریزی مناسب جهت تامین و توزیع کالاهای اساسی و حفظ ثبات و آرامش بازار نشست کارگروه تنظیم بازار به ریاست سید محمد احمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان برگزار شد.

در این نشست مقرر شد تا در راستا کنترل روند افزایشی قیمت مرغ، ۵۰ تن مرغ منجمد براساس ساز و کار نظارتی مصوب در بازار توزیع شود.

همچنین مقرر شد تا اتحادیه مرغداران و زنجیره‌های تولید مرغ استان، نسبت به تامین و توزیع حداقل نیمی از نیاز مرغ مصرفی استان با قیمت ۱۵۰۰ تومان کمتر از قیمت بازار در فروشگاه‌های متعلق به خود اقدام کنند.

احمدی در این نشست بر ضرورت تشدید نظارت ها و کنترل بازار در پایان سال تاکید کرد و افزود: توجه به مشکلات معیشتی مردم و تلاش برای کاهش نگرانی های آنان باید در راس امور مدیران دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

وی افزود: علاوه بر تشدید نظارت بر بازار عرضه محصولات، اصلاح الگوی مصرف و مدیریت بهینه منابع در ماههای آخر سال باید بیشتر مورد توجه عموم قرار گیرد تا در آستانه سال نو ثبات نسبی در استان حاکم شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار