کد خبر : 3551
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴

توسعه و اشتغال در گیلان با استفاده از نیروهای ارزشی و توانا ممکن می‌شود

توسعه و اشتغال در گیلان با استفاده از نیروهای ارزشی و توانا ممکن می‌شود

داوطلب نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در رشت، گفت: در استان گیلان فرصت‌های زیادی در عرصه کشاورزی، صنعتی و گردشگری وجود دارد و با استفاده از نیروهای ارزشی و توانا و منسجم کردن نیروهای پراکنده می‌توان باعث توسعه و اشتغال در استان شد.

به گزارش “درگیلان“،  سید علی آقازاده در نشستی که با جمعی از شهروندان برگزار شد، اظهار داشت: نماینده مجلس باید علاقه‌مند به جامعه اسلامی و مدافع حقوق مردم باشد و باید به مشکلات مردم توجه کند و از اولویت‌های نیازهای مردم در عرصه‌های اقتصادی آگاه باشد.

وی با اشاره به اینکه حذف نیروهای توانمند در هر دولتی جز خیانت به آرمان‌های امام خمینی(ره) نیست، افزود: متأسفانه بعضی نیروهای تنگ نظر در جامعه توان خود را برای حذف نیروهای ارزشی می‌گذارند.

داوطلب نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در رشت، تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید با همه وجود از نعمت‌های نظام و انقلاب حمایت کنند و کسانی که اهل دنیاطلبی و پارتی بازی هستند باید از چرخه مدیریتی حذف شوند.

آقازاده خاطرنشان کرد: همه نمایندگان مدیون مردم، امام و شهدا مدیون هستند و باید مجلسی داشته باشیم که در جهت اجرایی کردن آرمان‌های امام(ره)حرکت کند.

وی اظهار کرد: در استان گیلان فرصت‌های زیادی در عرصه کشاورزی، صنعتی و گردشگری وجود دارد و با استفاده از نیروهای ارزشی و توانا و منسجم کردن نیروهای پراکنده می‌توان باعث توسعه و اشتغال در استان شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار