کد خبر : 69775
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳

توسل مدیرکل ارشاد به “شعر” برای واکسیناسیون هنرمندان

توسل مدیرکل ارشاد به “شعر” برای واکسیناسیون هنرمندان

.

به گزارش گیلانستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و مسئول کارگروه اطلاع رسانی ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان در نشست ستاد مدیریت و مقابله با کرونای گیلان با توسل به شعر شیخ بهایی ««بنازﻡ مطرباﻥ کاین خلق رﺍ مسروﺭ میخوﺍهند »» از مسئولان این ستاد خواست واکسیناسیون هنرمندان را در اولویت قرار دهند.

فیروز فاضلی گفت :وقتی از هنرمندان انتظار داریم با هنر خود مردم را به واکسیناسیون و رعایت بیشتر دستورالعمل های بهداشتی تشویق و با آثار هنری شان امید را در جامعه تزریق کنند باید اول به آنها واکسن تزریق کنیم تا با امید بیشتر و با فراغت بال به کارهای هنری شان بپردازند و در جامعه امید آفرین باشند.

وی با انتقاد از قرارنگرفتن هنرمندان جزء اولویت های واکسیناسیون در استان گیلان افزود: هنرمندان جزء جامعه مرجع هستند و می توانند با تزریق واکسن، مشکل واکسن هراسی در گیلان را از بین ببرند .

فیروز فاضلی با تشکر از معاونت خبر صدا و سیما مرکز گیلان در زمینه تهیه و پخش سراسری گزارش جهاد در دل کرونا گفت: این گزارش بازخوردهای مثبت بسیاری داشته است و نشان می دهد که هنرمندان گرچه کم جمعیت هستند اما بسیار تاثیرگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار