کد خبر : 43985
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس:

توطئه دشمن برای ایجاد فتنه‌ای جدید در کشور شکست خورد

توطئه دشمن برای ایجاد فتنه‌ای جدید در کشور شکست خورد

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس گفت: با درایت مقام معظم رهبری و با بصیرت و هوشیاری مردم توطئه دشمن برای ایجاد فتنه‌ای جدید در کشور شکست خورد.

به گزارش گیلانستان محمود شکری با بیان اینکه در تمام عمر چهل ساله انقلاب اسلامی دشمن همیشه مترصد ضربه‌زدن به نظام بوده است اظهار داشت: با درایت مقام معظم رهبری و با بصیرت و هوشیاری مردم، بار دیگر توطئه دشمن برای ایجاد فتنه‌ای جدید در کشور شکست خورد.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با بیان اینکه مردم از ماهیت دشمنان انقلاب باخبر هستند عنوان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران همواره در کمین بوده و هستند و مردم نیز به خوبی این موضوع را دریافته‌اند بنابراین به موقع در برابر توطئه‌ها و برنامه‌های دشمن ایستادگی می‌کنند.

شکری کشاندن مردم به کف خیابان‌ها و ایجاد فضای بلوا و اغتشاش را شیوه همیشگی دشمنان برای رسیدن به اهدافشان خواند و تصریح کرد: خداوند بزرگ را به خاطر داشتن رهبری حکیم و فرزانه شاکریم، زیرا ایشان بار دیگر نقشه‌های دشمنان را برملا کردند و راه را برای نفوذ آنان در کشور بستند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دستگیری عناصر معاند در اغتشاشات چند روزه اخیر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: بعدها وقتی اعترافات این افراد منتشر شد همه می‌فهمند که دشمن چه برنامه‌ای علیه جمهوری اسلامی تدارک دیده بود و چگونه قصد داشت مردم را به کف خیابان بکشاند.

وی از فتنه سال 88 و 96 دشمنان و معاندان علیه کشورمان و مشخص شدن ماهیت آن اتفاقات برای مردم سخن گفت و اظهار داشت: دشمن پس از آن‌که در جبهه تهاجم فرهنگی و سپس جنگ همه جانبه اقتصادی نتوانست کاری از پیش ببرد تنها راه رسیدن به اهداف خود را در ایجاد اغتشاش دید.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس تجربیات بسیار خوب به دست آمده در اجرای طرح هدفمندی کردن یارانه‌ها را مورد اشاره قرار داد و گفت: در آن زمان مسئولان ابتدا موضوع را با مردم در میان گذاشتند و حتی در عمل نسبت به واریز وجوه حاصل از اجرای طرح به حساب مردم اقدام کردند.

شکری همراهی مردم با طرح هدفمندسازی یارانه‌ها و اشتیاق آنان برای اجرای هرچه سریع‌تر آن را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: اگر دولت فعلی نیز از این تجربیات بسیار خوب استفاده می‌کرد و با مردم سخن می‌گفت شاید هیچ‌کدام از این اتفاقات و آشوبگری‌ها در کشور به وقوع نمی‌پیوست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بی‌تدبیری دولت زمینه حضور دشمن را فراهم ساخت عنوان کرد: اصلاحات اقتصادی لازمه هر کشوری است و حتی اروپایی‌ها و آمریکا نیز دست به اجرای بزرگ‌ترین اصلاحات اقتصادی زده‌اند اما برای هر کاری زمینه‌چینی و بسترسازی لازم و ضروری است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار