کد خبر : 25443
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹

توقیف خودرو به رانندگی کودک ۹ساله در رشت!

توقیف خودرو به رانندگی کودک ۹ساله در رشت!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از توقیف خودرو به رانندگی کودک ۹ ساله خبر داد و افزود: ماموران پلیس راهور ضمن متوقف کردن وسیله نقلیه و تماس با والدین وی، کودک را جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

به گزارش گیلانستان،سرهنگ محمدرضا محمدی در تشریح خبر توقیف خودرو به رانندگی کودک ۹ساله گفت: در اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف توسط ماموران پلیس رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، در حین گشت زنی به کودک ۹ ساله‌ای که پشت فرمان یک دستگاه خودروی پژو پارس در حال رانندگی بوده برخورد کردند.

وی افزود: ماموران پلیس راهور ضمن متوقف کردن وسیله نقلیه و تماس با والدین وی، کودک را جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

این مقام انتظامی افزود: بر اساس ماده ۲۶ آیین نامه راهور هر کس بخواهد با هر نوع وسیله نقلیه موتوری زمینی رانندگی کند باید گواهینامه متناسب با آن وسیله نقلیه را دارا باشد و با افراد فاقد شرایط برابر قانون برخورد می‌شود.

سرهنگ محمدی در خاتمه از خانواده‌ها خواست، از قرار دادن سوئیچ وسایل نقلیه در دسترس کودکان خودداری کرده و هم چنین باید رفتارهای آنان را در ترافیک مدیریت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار