کد خبر : 48026
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 اسفند 1398- 09: 17

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان

تولدی خوش یمن در میان خبرهای تلخ

تولدی خوش یمن در میان خبرهای تلخ

در میان خبرهای تلخ چند وقت اخیر، تولد نوزادی توسط تیم اورژانس ۱۱۵ شهر رشت نوید دهنده خیر و شادی شد.

به گزارش گیلانستان در میان خبرهای تلخ چند هفته اخیر و شیوع بیماری‌ها، تولد نوزادی صبح امروز توسط تیم عملیاتی اورژانس شهر رشت نوید دهنده خیر و برکت و شادی شد.

این نوزاد پسر که «امیرحسین» نام دارد صبح امروز با تلاش کارشناسان اورژانس ۱۱۵ شهر رشت متولد شد تا خبر خوشی در میان خبرهای تلخ این روزها باشد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان در این باره و در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: ساعت ۶:۴۵ صبح امروز تماسی با اورژانس ۱۱۵ شهر رشت جهت کمک به مادری در حال زایمان گرفته شد و این مرکز نیز برای یاری رساندن به این مادر یک دستگاه آمبولانس اعزام کرد.

پیمان اسدی با بیان اینکه ۲ تن از مأموران وظیفه‌شناس اورژانس ۱۱۵ شهر رشت بلافاصله به محل اعزام شدند بیان کرد: مأموران اورژانس جهت یاری رساندن به این مادر و نوزاد در حال تولد او از پایگاه شماره یک رشت به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این مادر ۳۸ سال سن دارد خاطرنشان کرد: این زن که سومین بارداری خود را تجربه می‌کرد با حضور به‌موقع کارشناسان اورژانس بر بالین وی و دریافت خدمات لازم توانست با موفقیت نوزاد خود را به‌دنیا آورد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان با بیان اینکه کارشناسان اورژانس ۱۱۵ رشت اقدامات درمانی لازم برای حفظ سلامتی مادر و کودک را تمام و کمال انجام دادند گفت: حال مادر و نوزاد تازه متولد شده او با همت و تلاش کارشناسان اورژانس خوب است.

اسدی با تأکید بر اینکه این مادر و فرزند برای دریافت مراقبت‌های درمانی بیشتر و کامل‌تر به بیمارستان الزهرا(س) شهر رشت منتقل شدند تصریح کرد: در حال حاضر حال هر دوی آنها خوب است و در سلامت هستند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار