کد خبر : 56412
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷

رئیس سازمان صمت گیلان:

«تولیدکنندگان و اصناف» عادلانه و منصفانه با مردم رفتار کنند

«تولیدکنندگان و اصناف» عادلانه و منصفانه با مردم رفتار کنند

رئیس سازمان صمت گیلان با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان و اصناف باید عادلانه و منصفانه با مردم رفتار کنند گفت: شرایط فعلی اقتصادی کشور می‌طلبد که با سعه‌صدر رضایت مردم را جلب کنیم.

به گزارش گیلانستان، فرهاد دلق‌پوش امروز در دیدار با مدیر یکی از شرکت‌های قطعه‌سازی خودرو در گیلان ضمن تاکید بر کسب رضایت مردم در عرصه خودروسازی و تلاش بیشتر در این زمینه اظهار داشت: حمایت بیشتر از فعالان عرصه خودروسازی ضرورت دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه یکی از مشکلات حوزه خودروسازی این است که ضرورت‌های این عرصه را به‌درستی نمی‌شناسیم تصریح کرد: خودروسازان به‌عنوان خانواده حوزه صنعت، معدن و تجارت مشکلاتی دارند که باید با توجه به اقتضائات روز شناسایی و رفع شود.

وی با اشاره به اینکه این صنعت به‌نوعی از صنایع مادر کشور محسوب می‌شود بیان کرد: در حوزه تولید خودرو باید با تامین قطعات و ارائه خدمات پس از فروش نسبت به حمایت از فعالان این عرصه و کسب رضایت مشتری گام برداشت و نمایندگی‌های خودرو در سطح شهرستان‌ها نقش مهمی را در این زمینه ایفا می‌کنند.

دلق‌پوش از مسئولان حوزه خودروسازی خواست که برخورد منصفانه و عادلانه‌ای با مردم داشته باشند و بیان کرد: شرایط فعلی اقتصادی کشور می‌طلبد که با سعه‌صدر و کسب رضایت مردم و مشتری، زمینه شکایات از خودروسازان ملی را کاهش دهیم.

رئیس سازمان صمت گیلان با تاکید بر اینکه صنایع با دو عامل یعنی کسب رضایت مشتری و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند افزود: مسئولان و فعالان عرصه خودروسازی باید واقعیات و ایرادات را به‌درستی بیان کنند زیرا این کار در نهایت منجر به افزایش رضایت مشتریان می‌شود.

مدیر دفتر منطقه‌ای یکی از شرکت‌های خودروسازی در گیلان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه صنعت خودرو جزو صنایع پیشران اقتصادی است ابراز داشت: گیلان با دارا بودن ۳۲ نمایندگی فعال ایران خودرو، رتبه نخست در زمینه کیفیت خدمات ارائه شده را کسب کرده است.

حمید رضا واثقی نظارت سازمان صمت بر روند فعالیت خودروسازان را منجر به کاهش مشکلات دانست و عنوان کرد: ۹۰ فروشگاه مجاز ایساکو و ۴۵ نمایندگی ایرانخودرو در منطقه غرب مازندران و کل استان اردبیل و گیلان تحت مدیریت دفتر واحد در رشت است.

بیش از ۱۵ شرکت صنعتی قطعه‌سازی خودرو در استان گیلان فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار