کد خبر : 63625
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

به تهیه کنندگی دانشگاه افسری امام حسین(ع)؛

تولید مستند “جوینده‌ پرواز” به مناسبت سالروز شهادت شهید حسین جوینده

تولید مستند “جوینده‌ پرواز” به مناسبت سالروز شهادت شهید حسین جوینده

.

به گزارش گیلانستان، تولید مستند «جوینده پرواز» به تهیه‌کنندگی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) و کارگردانی محمدفرج صالحی به پایان رسید.

این فیلم مستند روایتی از زندگی شهید حسین جوینده، از مربیان ارشد آموزشی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) و فرمانده و مربی رزمندگان مدافع حرم است که در ۲۲ اسفندماه ۱۳۹۷ حین انجام مأموریت آموزشی به درجه رفیع شهادت نائل شد. این اثر مستند در سالروز عروج این شهید والامقام آماده پخش از شبکه‌های سیما و شبکه استانی باران می‌باشد.

محمد فرج صالحی ، کارگردان و تدوینگر این مستند، جذابیت شخصیتی این شهید بزرگوار را یکی از اصلی ترین دلایل ساخت این مستند برشمرد. وی افزود: اگرچه کار تولید این مستند با سختی های بسیاری همراه بوده و عوامل در شرایط سختی در تولید این مستند مشارکت داشتند اما در مجموع میتوان گفت که خروجی خوب و قابل قبولی داشته است.

وی در پایان از عبدالرزاق رزاقی صدابردار کار ، محمد حسین حاجی اسفندیاری و زهرا منصوری تصویربرداران، علی احمدی مدیر تولید و کوثر امیدی نویسنده ی کار که از عوامل تولید این مستند ۳۰ دقیقه ای بودند و همچنین خانواده و دوستان شهید جوینده که حداکثر همکاری لازم را برای تولید و تهیه‌ی این مستند داشتند تشکر و قدردانی به عمل آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار