کد خبر : 49297
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶

مسئول روابط عمومی سپاه رشت:

تولید و توزیع ۲۰ هزار ماسک توسط بسیجیان رشتی/ خدمت بی دریغ سپاه ادامه دارد

تولید و توزیع ۲۰ هزار ماسک توسط بسیجیان رشتی/ خدمت بی دریغ سپاه ادامه دارد

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به ادامه دار بودن خدمات سپاه و بسیج در مقابله با کرونا از تولید و توزیع ۲۰ هزار ماسک بهداشتی توسط بسیجیان شهر رشت خبر داد.

به گزارش گیلانستان، رضوان فتحعلی نژاد با اشاره به خدمات ارایه شده سپاه ناحیه مرکزی رشت در بُعد بداشت و درمان اظهار کرد: سپاه و بسیج به عنوان دو بازوی قدرتمند در عرصه بهداشت و درمان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در میدان حاضر شده و در حال تلاش برای پایداری سلامت در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه در روزهای تعطیل بهار طبیعت و سال نو نیز جهاد ادامه دارد، افزود: پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه مرکزی رشت در روزهای تعطیل سال نو در مقابله با ویروس کرونا در خدمت مردم عزیز رشت هستند و از هیچ خدمتی در این راستا دریغ نخواهند کرد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به کمبود تجهیزات بهداشت فردی و وارد میدان شدن بسیجیان در جهت تامین آن، گفت: از ابتدای مقابله با کرونا در رشت تا الان بیش از ۲۰ هزار ماسک توسط بسیجیان به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه مرکزی رشت تولید و توزیع شده است.

فتحعلی نژاد با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه مرکزی رشت به جهت ضد عفونی محیط از کرونا ویروس مصرف شده، افزود: این میزان از مواد ضد عفونی کننده جهت گندزدایی معابر ، ادارات دولتی ، نانوایی ها ، عابر بانکها و سایر پخش ها انجام شده و تا پایان نابودی این ویروس منحوس ادامه خواهد داشت.

وی با اذعان به اینکه سپاه ناحیه مرکزی رشت با حداکثر توان خود در خدمت شهروندان رشت جهت مقابله با ویروس کرونا است، خاطرنشان کرد: علاوه بر تهیه اقلام بهداشتی و ضد عفونی محیط، سپاه در پایش بیماران کرونایی نیز وارد میدان شده و در قالب طرح غربالگری با ایجاد ۲۹ پایگاه به همراه کادر بهداشت و درمان در حال خدمت رسانی است.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه مرکزی رشت همچنین به اقدامات سپاه در بُعد اجتماعی و‌ کمک به محرومان نیز اشاره کرد و گفت: در آستانه فرارسیدن عید نوروز بسته های معیشتی و حمایتی توسط بسیجیان حوزه های مقاومت سپاه ناحیه مرکزی رشت به طور خودجوش تهیه و به برخی از خانواده های نیازمند در محلات مختلف شهر رشت توزیع شد.

فتحعلی نژاد با بیان اینکه سپاه ناحیه مرکزی رشت با توان کامل در خدمت شهروندان خود در شهر رشت است، افزود: سپاه تمام وقت در خدمت مردم بوده به طوریکه برخی از بسیجیان ما در لحظه تحویل سال نیز در حال تولید ماسک برای مردم بودند تا زنجیره تامین اقلام بهداشتی قطع نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار