کد خبر : 17439
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

توهینی به مردم انزلی نکردم

توهینی به مردم انزلی نکردم

سرمربی تیم بادران تهران با بیان اینکه در نیمه دوم بازی برتری را ارایه کردیم گفت: بازیکنان ملوان چندین موقعیت را از روی خط دروازه بیرون کشیدند.

به گزارش گیلانستان، محمد ربیعی در کنفرانس خبری پس از دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و بادران تهران در مورد بازی اظهار داشت: در نیمه اول بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم که به‌دلیل گرمای هوا و رطوبت بود.

ربیعی با اشاره به اینکه در نیمه دوم حق تیم بادران زدن یک گل بود بیان داشت: پس از 10 نفره شدن تیم بادران یک مدافع از زمین بازی خارج کردم و یک مهاجم برای زدن گل وارد زمین بازی کردم.

سرمربی تیم بادران با بیان اینکه برای به‌دست آوردن امتیاز در این بازی به انزلی آمدیم افزود: مردم انزلی بازی فوتبال را به‌خوبی می‌فهمند و به بازیکنانم گفتم که در این بازی تمام توان خود را به‌کار بگیرند.

ربیعی با اشاره به اینکه به هواداران ملوان در این بازی توهین نکردم اظهار داشت: اگر بازیکن من در وسط بازی بی‌احترامی کند نمی‌توانم زیر گوش بازیکنم بزنم.

سرمربی بادران با بیان اینکه نیمکت تیم ملوان بعد از گل تیم بادران در محوطه فنی تیم بادران حضور داشتند افزود: داور برای تیم حریف دو پنالتی گرفت و دو بازیکن تیم بادران را از زمین بازی اخراج کرد که این تصمیمات سختگیرانه بود.

ربیعی با اشاره به اینکه تماشاگران باعث شکوفایی فوتبال می‌شوند بیان داشت: من به مردم انزلی توهینی نکردم و اگر به مردم انزلی توهین کردم می‌توانند در آن دنیا یقه من را بگیرند.

سرمربی بادران با بیان اینکه با مربی بدنساز این تیم به جهت رفتارش برخورد خواهد کرد اعلام کرد: در موقع انجام  این حرکت با مربی بدنساز تیم بادران فاصله زیادی داشتم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار