کد خبر : 14361
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 خرداد 1396- 24: 18

توهین به دانشجویان و تشکل های دانشجویی در دانشگاه پیام نور رشت +تصاویر

توهین به دانشجویان و تشکل های دانشجویی در دانشگاه پیام نور رشت +تصاویر

امروز وقتی اعضای تشکل قصد داشتند به اتاق کار خود در دانشگاه بروند ناگهان با صحنه تعجب آوری روبه رو شده اند، کلیه لوازم و وسایل آنها را از اتاق بیرون ریخته و در راهرو گذاشته بودند بدون اینکه به اعضای تشکل هیچ گونه اطلاعی داده باشند.

به گزارش گیلانستان، در چند روز اخیر از اتاق یکی از تشکل های دانشجویی در پیام نور مرکز رشت سرقت صورت گرفته و وقتی این تشکل موضوع را پیگیری نموده است رئیس دانشگاه اعلام کرده که ما وظیفه نداریم سارق را پیدا کنیم و هیچگونه همکاری و همیاری در پیدا کردن فرد یا افراد خاطی در این سرقت انجام نداده است.
امروز وقتی اعضای تشکل قصد داشتند به اتاق کار خود در دانشگاه بروند ناگهان با صحنه تعجب آوری روبه رو شده اند، کلیه لوازم و وسایل آنها را از اتاق بیرون ریخته و در راهرو گذاشته بودند بدون اینکه به اعضای تشکل هیچ گونه اطلاعی داده باشند، هنگامی که با این صحنه روبه رو می شوند به ریاست پیام نور استان گیلان در رابطه با این موضوع اعتراض می کنند و وی فقط با یک لبخند از کنار قضیه رد می شود.
اولین بار نیست که تشکل های دانشجویی در پیام نور با چنین فشارهایی روبه رو می شوند و مسئولین این دانشگاه هیچگاه از کارهای فرهنگی و هنری نه تنها حمایت نکرده بلکه بیشترین فشار را برای خسته نمودن و ضربه زدن به تشکل ها وارد نموده اند. اما تا به امروز چنین بی احترامی و دهن کجی به قشر دانشجو و تشکل های دانشجویی در کشور صورت نگرفته بود، مسئولین دانشگاه حتی سخنان و منویات مقام معظم رهبری را که همیشه بر کارهای فرهنگی در دانشگاه سفارش می نمایند و بسیار مکرر بیان کرده اند: (در عرصه‌ فرهنگ، بنده به معناى واقعىِ کلمه، احساس نگرانى مى‌کنم و حقیقتاً دغدغه دارم. این دغدغه از آن دغدغه‌هایى است که آدمى به خاطر آن، گاهى ممکن است نصفِ شب هم از خواب بیدار شود و به درگاه پروردگار تضرّع کند. من چنین دغدغه‌اى دارم). رؤسای پیام نور نه تنها هیچگونه حمایتی از مباحث فرهنگی انجام نداده بلکه بدون پاسخگویی در رابطه با چنین مسئله مهمی فقط با یک لبخند تحقیر آمیز از کنار چنین موضوع مهمی می گذرند حالا چه کسی پاسخگو است.

 

ما منتظر شنیدن پاسخ مسئولین دانشگاه هستیم…

.

.

 

منبع : گیلان تایمز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار