کد خبر : 8992
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹

توهین نماینده رشت به خانواده های معظم شهدای انزلی!/ فتنه اصلی 11 روز خانه نشینی احمدی نژاد است!

توهین نماینده رشت به خانواده های معظم شهدای انزلی!/ فتنه اصلی 11 روز خانه نشینی احمدی نژاد است!

امید است این نماینده مجلس ضمن عذرخواهی از آحاد مردم بابصیرت و ولایی استان گیلان، از خانواده های معظم و معزز شهدا و ایثارگران انزلی نیز دلجویی نموده و طلب بخشش نماید.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی یکی از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی که عادت به خلاف جهت درست حرکت کردن دارد، 21 بهمن امسال در همایش اصلاح طلبان شهرستان انزلی سخنانی بر زبان راند که عصبانیت مردم مومن و انقلابی این شهرستان و آحاد مردم شهید پرور استان را برانگیخت.
این نماینده مجلس در بخشی از سخنانش ضمن تاکید بر لزوم رفع حصر سران فتنه، به جرات و صراحتا گفته بود که: “نگذاشتند این افراد آزاد شوند چونکه میگویند اگر اینها آزاد شوند روحانی در انتخابات پیروز می شود. قصور و کوتاهی در همه ادوار بوده است، آیا خاتمی و موسوی به این انقلاب خدمت نکرده اند؟”
بعد از این همایش پرحاشیه و مسئله دار که حتی صدای مسئولین دولتی و اعضای شورای شهر انزلی را در آورده بود، امت حزب الله این شهرستان نیز در مسجد گلشن انزلی با حضور پر شور مردم، تجمع اعتراضی برگزار نمودند و خواستار برخورد جدی با این نماینده حامی فتنه گران شدند.
در همین راستا پایگاه اطلاع رسانی غلامعلی جعفرزاده بیانیه های متعدد و قابل تأملی از گروه ها و احزاب سیاسی اصلاح طلب انزلی در حمایت از خود همواره منتشر می نمایدکه با نگاهی گذرا به متن این بیانیه ها به راحتی میتوان تشخیص داد که آن احزاب سیاسی محبور به نوشتن چنین بیانیه هایی شدند!
درمیان این بیانیه ها، متنی با عنوان” بیانیه جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان بندر انزلی” در حمایت از این نماینده  منتشر شده که تعجب هر خواننده ای را برمی انگیزاند. در بخشی از این بیانیه آمده است” هر فتنه ای که برای نظام هزینه داشته باشد، خط قرمز ما هم هست! علی الخصوص فتنه قهر 11 روزه…!!”


نکته ای که در این بیانیه وجود دارد، این است که آقای جعفرزاده باز هم به سوء استفاده ابزاری از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در جهت پیشبرد اهداف سیاسی و تطهیر سخنان پرحاشیه خود، پرداخته است.

در این متن علاوه بر آنکه هیچ نام و نشانی از خانواده های شهدا و ایثارگران در بیانیه نیامده، بلکه یک کلمه هم از فتنه سال 88 چیزی نوشته نشده و فتنه اصلی 11 روز خانه نشینی احمدی نژاد بیان شده است!!
جناب نماینده! اگر واقعا این متن را خانواده های شهدا و ایثارگران انزلی نوشته اند، پس چرا از آوردن نام و  اسامی شان در زیر بیانیه خودداری کرده اند؟ این کدام خانواده های شهدایی بودند که حتی یک کلمه هم در محکومیت فتنه و فتنه گران 88 سخنی نگفتند؟!
آقای جعفرزاده؛ شما با انتشار این بیانیه توهین بزرگی به خانواده های شهدا و ایثارگران بندرانزلی و مردم ولایتمدار این شهرستان نمودید، آن هم پس از سخنان اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه”مردم با اهانت کنندگان به عاشورای حسینی  درسال 88 آشتی نمیکنند”. شما طوری وانمود کردید که انگار مردم شهید پرور انزلی مانند جنابعالی توجهی به بیانات ولی امر مسلمین جهان ندارند!

امید است این نماینده مجلس ضمن عذرخواهی از آحاد مردم بابصیرت و ولایی استان گیلان، از خانواده های معظم و معزز شهدا و ایثارگران انزلی نیز دلجویی نموده و طلب بخشش نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روشن دوشنبه , 2 اسفند 1395 - 17:51

جواب این فتنه گران و حامیان داخلی و خارجی آن اینست که شهید بهشتی برگرفته از قرآن کریم فرموده بود. از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر!

مجید دوشنبه , 2 اسفند 1395 - 18:27

جواب این فتنه گران و حامیان داخلی و خارجی آن اینست که شهید بهشتی برگرفته از قرآن کریم فرموده بود. از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر! اقای جعفر زاده تو خود فتنه اکبری

مجید دوشنبه , 2 اسفند 1395 - 18:29

اقای جعفر زاده تو خود فتنه اکبری روزی قرا میرسد که ایران عزیزم از وجود […]چون تو پاک شود منتظر گوشه چشم رهبریم

رضا دوشنبه , 2 اسفند 1395 - 19:49

اين نماينده حامي فتنه ديگرگستاخي وهنجارشكني رااز حد گذرانده.بعدازبيانات حضرت آقا راه مشخص است اگرتوبه نكند واز مردم وخانواده شهدا حلاليت نگيرد اين فرد دروغ گو وخائن به نظام وشهدا را مفتضح خواهيم كرد.

من دوشنبه , 2 اسفند 1395 - 22:57

نماینده معلوم الحال رشت که وضعیتش از ابتدا مشخص بود

امیر شنبه , 7 اسفند 1395 - 15:08

اگر پیگیر صحبتهای این نماینده باشیم متوجه میشویم که ایشان به هیچ وجه ارزشی برای صحبتهای مقام معظم رهبری قایل نمی شوند گویی ایشان چنین شخصی را در راس مملکت نمی بینند و جایگاهیی که خو دارند و از آنجا سخن میگویند بالاترین جایگاهاست.این مملکت به کجا رسیده که یک مسوول زیر مجموعه حکومتی می آید و با سخنان خود رو در روی ولی فقیه می ایستد و ابراز بیانات و خواسته های شخصی خود میکند؟آیا امام زمان امروز ظهور نمایند این نماینده واقعا پشت سر حضرت حرکت میکنند؟خدا عالم است خدا

رفتن به نوار ابزار