کد خبر : 21198
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶

توهین وزیر کشاورزی به خودش بر می‌گردد/ خوردن سبوس در شأن گوینده مطلب و حاضران خنده روست نه کشاورز مجاهد و منتقد

توهین وزیر کشاورزی به خودش بر می‌گردد/ خوردن سبوس در شأن گوینده مطلب و حاضران خنده روست نه کشاورز مجاهد و منتقد

در بیانیه مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی گیلان آمده است: قطع به یقین توهینی که جناب وزیر کشاورزی کردند به خودش بر می‌گردد؛ همچنانکه رئیس جمهور تاوان آن را امروز می‌دهد.

به گزارش گیلانستان، اعضا و شورای قشر بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان در پاسخ به توهین وزیر جهاد کشاورزی به کشاورز لنگرودی بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:
بسمه تعالی
با خبر شدیم و فیلمی را مشاهده کردیم که با حضور نماینده مردم لنگرود- فرماندار لنگرود- رؤسای جهاد کشاورزی گیلان و شهرستان، کشاورزی که به سیاست‌های حمایتی وزارتخانه جهاد کشاورزی و واردات برنج اعتراض داشت با توهین و جمله بسیار زشت و رکیک وزیر جهاد کشاورزی مواجه شد. وزیر به قشری توهین کرد که دولتمردان و اصحاب صنایع تسلیم تحریم دشمن شدند- دانشگاه و اصحاب علم نیز تسلیم تحریم شدند اما کشاورزان یک روز به بهانه تحریم و گرانی و سیاست‌های غلط دست از تولید نکشیدند و مرد و مردانه در وسط میدان ماندند.
وزیر به قشری توهین کرد که امام عزیز (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی آنان را صاحبان انقلاب و ولی نعمت دانسته، پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) به دست‌های پینه بسته آنان افتخار می‌کرد. و وزیر در جایی توهین کرد و با خنده مسئولین بدرقه شد که نماینده مردم لنگرود-که خود را باید مدافع مردم می‌دانست و مسئولین جهاد کشاورزی که مدعی العموم کشاورزان باید باشند حضور داشتند. از هر منظری که نگاه می‌کنیم اسفناک است.
البته دولت کنونی در توهین به منتقدین مسبوق به سابقه است. ملت رفتار وزیر بهداشت با منتقدش را، رفتار وزیر صنعت دولت قبل با منتقدش را و رفتار شخص رئیس جمهور با منتقدش را فراموش نکرده است و این هم دسته گل وزیر جهاد کشاورزی دولت تدبیر و امید.
البته چرخ روزگار می‌گردد و قطع به یقین توهینی که جناب وزیر کشاورزی کردند به خودش بر می‌گردد؛ همچنانکه رئیس جمهور تاوان آن را امروز می‌دهد. رئیس جمهور و دولتش منتقدان برجام را مشتی بی سواد می‌دانستند و امروز خودش- رئیس بانک مرکزی- وزیر اقتصادش و … منتقد برجام و اقدامات اتحادیه اروپا و آمریکا هستند یعنی منظور از مشتی بی سواد احتمالاً خودشان بودند یا چرخ روزگار ثابت کرد که مخاطب، خود آنان هستند.
قطع به یقین چرخ روزگار ثابت خواهد کرد که خوردن سبوس در شأن گوینده مطلب و حاضران خنده رو هست نه کشاورز مجاهد منتقد منصف محترم. در جمله این کشاورز حتی یک بی احترامی و توهین نیست!
-اعضای بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان یک هفته‌ای صبر کرد شاید وزیر محترم جهاد کشاورزی مراتب عذر خواهی خود را از کشاورزان و جامعه مهندسین و فعالان کشاورزی اعلام نماید و توبه کند. امّا متأسفانه و با جسارت تمام این اتفاق نیفتاد اگرچه حتی عذر خواهی هم می‌کرد باز چیزی از بارگناه وی نمی‌کاست چون اقدام وی شأن جمهوری اسلامی را زیر سئوال می‌برد که بعد از ۳۸ سال عمر پر برکت، شاهد وزرایی است که استدلالی جز توهین و افترا ندارند.
ما از نمایندگان محترم مجلس خاصه کمیسیون کشاورزی و هم نمایندگان استان گیلان غیر از جناب لاهوتی خواستار استیضاح وزیر جهادکشاورزی و دفاع از حقوق کشاورزان از جمله برنجکاران عزیز بوده و امیدواریم من بعد مجلس محترم، اخلاق محوری، انتقاد پذیری، علاقمندی به اصلاح امور و دارای تعادل روحی-روانی را در انتخاب وزرا لحاظ نمایند.
اعضاء و شورای قشر بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار