کد خبر : 28021
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹

تکاپوی نمایندگان مجلس برای استیضاح وزیر اقتصاد

تکاپوی نمایندگان مجلس برای استیضاح وزیر اقتصاد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تکاپوی نمایندگان مجلس برای بحث‌های پیرامون استیضاح وزیر اقتصاد گفت: هفته‌ی آینده قرار است رئیس‌جمهور برای پاسخ به نمایندگان در مجلس حضور یابد و برخی از نمایندگانِ فراکسیون امید درصدد هستند با اعلام وصول استیضاح وزیر اقتصاد، سؤال از رئیس‌جمهور را تحت تأثیر قرار دهند.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی نژاد ظهر امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران  استان گیلان از صحن علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تکاپوی نمایندگان مجلس برای بحث‌های پیرامون استیضاح وزیر اقتصاد و سؤال از رئیس‌جمهور اظهار کرد: هفته‌ی آینده قرار است رئیس‌جمهور برای پاسخ به نمایندگان در مجلس حضور یابد و برخی از نمایندگانِ فراکسیون امید درصدد هستند، امروز با اعلام وصول استیضاح وزیر اقتصاد، سؤال از رئیس‌جمهور را تحت تأثیر قرار دهند.

وی با تأکید بر استیضاح وزیر اقتصاد گفت: ابتدا رئیس‌جمهور باید در مجلس شورای اسلامی حضور یابد و به پرسش‌های نمایندگان درباره وضعیت اقتصادی پاسخ دهد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: ما می‌خواهیم استیضاح وزیر اقتصاد، هفته آینده وصول شود تا با سؤال از رئیس‌جمهور هم‌زمان نشود، چراکه استیضاح از وزیر مهم است اما نباید به حاشیه رود.

کوچکی نژاد بیان کرد: وزیر اقتصاد و رئیس سابق بانک مرکزی اظهار کرده‌اند که ما به رئیس‌جمهور هشدار داده بودیم که نباید ارز را تک‌نرخی کرد.

وی افزود: رئیس‌جمهور در هفته آینده که هم‌زمان با هفته‌ی دولت است می‌خواهد در مجلس حضور یابد./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار