کد خبر : 54319
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰

تکذیب کشف گوشت فاسد توسط مدیر حقوقی فروشگاه مدنظر/ از اداره بهداشت شکایت می کنیم

تکذیب کشف گوشت فاسد توسط مدیر حقوقی فروشگاه مدنظر/ از اداره بهداشت شکایت می کنیم

مدیر حقوقی و قراردادهای فروشگاه زنجیره‌ای درباره ماجرای گوشت‌های فاسد منجمد این فروشگاه‌ حکایت از شکایت این فروشکاه از اداره بهداشت به دلیل کذب دانستن ادعای آنان دارد که منجربه هجمه‌های مختلف در فضای مجازی علیه این فروشگاه شد.

به گزارش گیلانستان، ماجرای گوشت‌های فاسد منجمد در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای چندی است که در فضای مجازی با واکنش‌های مختلفی همراه شده و پای این موضوع به مطالبه مردمی فارس من نیز باز شده است.

در همین راستا مدیر حقوقی و قراردادهای این فروشگاه زنجیره‌ای به ارائه توضیحات پرداخت.

‌وی با اشاره به صحبت‌های معاون اداره صنعت معدن تجارت گیلان با خبرنگار فارس اظهار کرد: این شرکت مطابق پروتکل‌های بهداشتی و بر اساس قانون پس از انقضای گوشت گوسفندی به مقدار دو تن نسبت به جمع‌آوری از سطح فروش موضوع را به مرجع ذی‌صلاح یعنی اداره دامپزشکی رشت اعلام و درخواست بازدید و امحای آن را کرد.

مدیر مربوطه به حضور نمایندگان دامپزشکی اداره صمت و بهداشت در فروشگاه اشاره کرد و افزود: با حضور مأموران و ناظران نه‌تنها دستور امحای گوشت گوسفندی بلکه سایر مواد پروتئینی دیگری که در سردخانه و در جوار گوشت‌ها ازجمله ناگت، جوجه‌کباب، گوشت چرخ‌کرده، چربی صنعتی و خوراکی دنبه گوسفندی، استخوان قلم گوساله، کره و نیز حبوبات خیس داده‌شده جهت کترینگ را صادر کردند و به همین دلیل بیش از ۶ تن مواد پروتئینی و نه گوشت گوسفندی همگی با هماهنگی‌هایی که قبلاً با کشتارگاه شده بود معدوم شد.

مدیر حقوقی و قراردادهای این فروشگاه زنجیره‌ای با تأکید بر خوداظهاری مسؤولان فروشگاه در اعلام گوشت‌های فاسد برای معدوم‌سازی بیان کرد: ادعای اداره بهداشت مبنی بر کشف هفت تن گوشت فاسد ادعای کذبی است که خبر آن قبلاً با عکس‌هایی که نماینده بهداشت گرفته بود در اختیار فضای مجازی قرار گرفت که علیه آن‌ها نیز شکایتی در مراجع قضایی مطرح است.

‌‌وی با طرح این سؤال که کشف گوشت‌های فاسد یعنی چه؟! تصریح کرد: کشف در لغت به معنی نمودار ساختن و پرده برداشتن از چیزی که در پنهانی خفا بوده آیا با آنچه فوق نیز گفته شد چیز پنهانی را برملا کردند که مدعی کشف شدند درحالیکه وقتی مدیر فروشگاه‌های استان رسماً طی نامه‌ای گوشت تاریخ گذشته را اعلام و درخواست معدوم نمودن آن را می‌کند دیگر منظور اداره بهداشت از نامه به فرمانداری که دستمایه برخی کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی که مسلماً از جای دیگر خط می‌گیرند چه بوده و چرا به‌دوراز کشف یاد می‌کند تا اذهان عمومی را مشوش کنند.

این مدیر، متولی رسیدگی به امور مواد خام پروتئینی را دام‌پزشکی عنوان کرد و افزود: جالب اینکه همان اداره‌ای که این نامه را نوشته عکس‌هایی از هنگام بازدید گرفته و در اختیار کانال‌های مجازی قرارداده ضمن آن‌که در باب گوشت‌های گوسفندی مواد کامل پروتئینی اداره دامپزشکی باید اظهارنظر کند و در همین راستا وفق. قانون مدیر فروشگاه نیز به آن اداره نامه و درخواست امضا کرده است.

‌ وی با بیان اینکه انتظار داریم تا در راستای ترتیب اوضاع حقایق را کشف و منتشر کند، تصریح کرد: گوشت گوسفندی از هنگام عرضه به دلیل انقضای مدت و برای رعایت حال مردم باعث جمع‌آوری و در سردخانه نگهداری و نهایتاً وفق قانون معلوم گردد حال اگر این شرکت بعد از تاریخ انقضای گوشت‌ها را در سطح فروش به مشتریان توزیع کند تخلف کرده بنابراین بفرمایید منظورتان از احتکار چه بوده مگر می‌شود گوشت‌های تاریخ گذشته و در سطح فروشگاه‌ها توزیع کرد این تکلیف شرکت است که گوشت‌های تاریخ گذشته را جمع‌آوری نماید حال اگر وقتی قانون اقدام نموده می‌گوید احتکار اگر اخلاقمان جمع‌آوری نمی‌کرد چه می‌گفتید.

‌انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار