کد خبر : 40837
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳

کوچکی نژاد با تاکید بر اصلاح قانون بودجه مطرح کرد:

تکیه بودجه باید به منابع درآمدی مالیاتی باشد

تکیه بودجه باید به منابع درآمدی مالیاتی باشد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: برای فارغ شدن از تحریم‌ها باید قانون بودجه اصلاح شود و تکیه بودجه عمومی به نفت نباشد بلکه به منابع درآمدی مالیاتی و منابع دیگر باشد.

به گزارش گیلانستان جبار کوچکی نژاد با اشاره به بیانات  مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دل بریدن ملت و مسئولان از بیگانگان باعث جوشیدن کشور از درون شده است، گفت: تحریم‌هایی که آمریکا و اروپایی‌ها با تمام قدرت بر ایران تحمیل کردند، باعث شده که مردم ایران متوجه خیانت آنها به ویژه در برجام شوند و مقام معظم رهبری نیز همیشه می‌فرمایند که این بیگانگان هیچ زمانی به قول خود عمل نمی‌کنند و مردم نیز فهمیدند که آنها خائن هستند.

برای فارغ شدن از تحریم‌ها باید قانون بودجه اصلاح شود و تکیه بودجه عمومی به نفت نباشد

مردم نسبت به درخواست مذاکرات آمریکا واکنش نشان می‌دهند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم بر مذاکراتی که آمریکایی‌ها به دنبال آن هستند، عکس‌العمل نشان می‌دهند و انتظار دارند که مسئولان با قدرت با آنها برخورد کنند در نتیجه توانمندی کشور بیشتر خود را بروز می‌دهد و جاهایی که ضعف و ناتوانی وجود دارد، خود را نشان می‌دهد در حالی که این توانمندی‌ها قبلاً خود را در پوشش منابع نفتی نشان نمی‌داد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قانون بودجه باید اصلاح شود، تصریح کرد: برخی از قانون‌ها باید در برخی جاها اصلاح شوند و بسیاری از قوانین جاری نیازمند اصلاح هستند.

 باید به سمت منابع غیر نفتی حرکت کرد

کوچکی نژاد اظهار داشت: مبارزه با مفاسد اقتصادی در کشور سرعت گرفته و اینها مزایای اعتماد نکردن به بیگانگان است که در این برهه از زمان خود را نشان می‌دهد؛ باید به سمت اتکا به اقتصاد بدون نفت حرکت کرد که البته تلاش‌هایی می‌شود و از طرف دیگر باید بودجه را سر و سامان داد؛ بخش‌های مختلف اقتصادی کشور نیز به دنبال سر و سامان دادن منابع خود هستند.

رییس فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله از جنگ اقتصادی فارغ می‌شویم و امیدوارم که تکیه بودجه عمومی به نفت نباشد بلکه به منابع درآمدی مالیاتی و منابع دیگر باشد./

پایان پیام/ایکانا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار