کد خبر : 27158
تاریخ انتشار : شنبه 30 تیر 1397- 43: 17

تیم تکواندو دختران گیلان در لیگ کشور ۹ پیروزی کسب کرد

تیم تکواندو دختران گیلان در لیگ کشور ۹ پیروزی کسب کرد

رشت – ایرنا – تیم تکواندو دختران گیلان در لیگ نوجوانان کشور جام آینده سازان المپیک، ۹ پیروزی کسب کرد.

به گزارش گیلانستان رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تا پایان هفته دوم رقابت ‌های گروه اول لیگ نوجوانان دختر کشور جام آینده سازان المپیک در تهران تیم گیلان با کسب یک پیروزی تیمی و ۹ پیروزی انفرادی در مکان پنجم جدول گروه خود قرار گرفت.
محسن سترگی افزود: بر این اساس تیم‌ تکواندو دختران نوجوان گیلان با کسب یک پیروزی و یک شکست از دو بازی خود و با سه امتیاز در رتبه پنجم جدول گروه اول این مسابقات قرار گرفت.
وی ادامه داد: این در حالی است که تیم های لوازم خانگی کن، هیات تکواندو شهریار و هیات تکواندو شمال ‌غرب با کسب ۶ امتیاز به ترتیب اول تا سوم هستند و تیم بام لند نیز با کسب سه امتیاز و به دلیل تفاضل بهتر نسبت به تیم گیلان در مکان چهارم جدول قرار دارد.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه تاکنون ۲ هفته از این مسابقات سپری شد، امیدواریم که تیم تکواندو دختران گیلان در ادامه رقابت های لیگ کشور جام آینده سازان المپیک، نتایج بهتری را کسب و جزء سه تیم برتر گروه خود قرار گیرد.
رئیس هیات تکواندو گیلان خاطرنشان کرد: تیم تکواندو دختران گیلان در گروه اول جام آینده سازان المپیک با تیم های هیات تکواندو شمال‌شرق تهران، هیات تکواندو شمال‌غرب، لوازم خانگی کن، هیات تکواندو شهریار، هیات تکواندو استان خوزستان، هیات تکواندو شهرستان پیشوا و بام لند همگروه است.
سترگی اضافه کرد: در دهمین دوره رقابت های تکواندو لیگ نوجوانان دختر کشور جام آینده سازان المپیک، ۱۶ تیم حضور دارند که در ۲ گروه به صورت دوره ای و متمرکز با هم به رقابت می پردازند.
۷۲۸۵ /۶۰۳۰

انتهای پیام /ایرنا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار